خنثی‌سازی اقدام تروریست‌ها در شیراز و مراسم سالگرد ارتحال امام

Sardarfazli

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) گفت: برخی از این افراد فریب‌خورده قصد داشتند که در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اقداماتی را انجام دهند و همچنین در شیراز دست به کارهای ضد امنیتی بزنند؛ اما خوشبختانه قبل از هر اقدامی به درک واصل شدند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، سردار سرتیپ «علی فضلی» فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات خصمانه عربستان سعودی مبنی بر تطمیع برخی گروه‌های معاند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برخی از گروهک‌های تروریستی که در گذشته تسلیم فرزندان انقلاب شده بودند، امروز به تحریک عربستان سعودی دوباره مشغول فعالیت شده‌اند.

وی افزود: این افراد که فکر می‌کردند می‌توانند در داخل کشور غلطی بکنند و با نیروهای زبده و با تجربه‌ خود نیز به میدان آمده بودند، همچون گذشته در برابر رزمندگان اسلام زمین‌گیر شدند.

سردار فضلی با بیان اینکه حمله عربستان به یمن بخشی از سناریوی پنهان آل سعود را آشکار کرد، افزود: عربستان سعودی بعد از حوادث مکه و منا که امت اسلامی و مردم شریف ما را متاثر کردند و همچنین با مانع‌تراشی که امسال در خصوص تشرف زائران ایرانی برای انجام فریضه حج انجام دادند، کم کم چهره واقعی خود را نمایان کرده و آشکارا به میدان آمدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آل سعود اگر در گذشته در نهان، اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی انجام می‌داد، امروز آشکارا به میدان آمده و گروه‌های مفلوک، ضعیف و از هم پاشیده‌ای چون گروهک دموکرات را که در یک مقطع زمانی با ما درگیری داشتند و شکست خورده و تسلیم شده بودند، را دوباره احیا کردند، تا از این طریق بستر را برای ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و گرفتن تلفات از ما آماده کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) گفت: برخی از این افراد فریب‌خورده قصد داشتند که در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اقداماتی را انجام دهند و همچنین در شیراز دست به کارهای ضد امنیتی بزنند؛ اما خوشبختانه قبل از هر اقدامی به درک واصل شدند. به‌حمدالله دستگاه‌های اطلاعاتی و مجموعه نیروهای مسلح از هوشمندی لازم برخوردارند و دائما تحرکات دشمن را رصد می‌کنند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان