حیله جدید تروریست‌های منافقین برای یارگیری در ایران

2066844 890

حدود ۱۵سال پیش، یک از روش‌های منافقین برای یارگیری داخل ایران، ارسال ایمیل‌های انبوه به ایرانی‌ها با پوشش فعال سیاسی در تبعید بود تا شاید یک تیر در تاریکی به هدف بنشیند!

 

بعد از چند مرحله رفت و برگشت ایمیلی هم در نهایت عنصر سازمانی(عمدتا خانم) خود را معرفی میکرد.

 

یکی از اقشار در اولویت ارتباط‌گیری، فعالین دانشجویی بودند و سازمان(منافقین) تلاش می‌کرد با استفاده از وعده و وعید و فریب روانی، ارتباط خود را با این عناصر تثبیت کند و از آن‌ها در راستای اهداف خود مثل جمع‌آوری اطلاعات از محیط دانشگاه‌های ایران، جهت‌دهی سیاسی به فعالین و... بهره ببرد.

 

از جمله فعالیت‌هایی که سازمان در این ارتباط ایمیلی بر آن تأکید داشت، شعارنویسی در سطح دانشگاه یا طرح شعارهای ساختارشکن سیاسی در تجمعات صنفی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها و ارسال آن برای رابط سازمانی بود تا از آن به عنوان ملات رسانه‌ای در تلویزیون ماهواره‌ای منافقین استفاده شود.

 

در مواردی هم، برخی عناصر فریب‌خورده توسط منافقین، درصورت چک و کنترل و تأیید عناصر میدانی مرتبط با سازمان در داخل کشور(مثل خانواده معدومین نفاق یا برخی توابین و...) تبدیل به عامل عملیات تروریستی در سطح انتظامی می‌شدند و از آن‌ها برای آتش‌زدن برخی اماکن عمومی و... استفاده میشد.

 

در برخی مواردی اما به صورت اتفاقی تیر رها شده در تاریکی، به جای خوبی اصابت میکرد و فعالین شاخص برخی تشکل‌های دانشجویی را در تور فریب منافقین قرار میداد..

 

در چنین مواردی، سازمان برای حفظ این عنصر ارزشمند، فعالیت‌های او را از مرحله عملیات میدانی به عملیات رسانه‌ای تغییر میداد.

 

در این موارد سازمان از فعال دانشجویی مذکور، برای انتشار بیانیه‌ها و اعلام مواضع همسو با منافقین استفاده می‌کرد و حتی متن بیانیه‌ها و سخنرانی‌های این افراد را خود برای آن‌ها تنظیم و ارسال میکرد تا در موقع مناسب آن را در تریبون‌های در اختیار اعلام کنند.

 

آنچه در رابطه با معدود دانشجویان فریب‌خورده توسط گروهک منافقین که اقدام به موارد متعدد عملیات تروریستی نموده‌اند مطرح می‌شود و یا از زبان برخی فعالین تشکل‌های دانشجویی و در قالب مواضع همسو با تروریست‌ها بیان می‌شود، درقالب همین شیوه از ارتباط‌گیری مبتنی بر فریب قابل تحلیل است.

 

در واقع تروریست‌های منافقین که زمانی به‌طور مستقیم خون مردم را می‌ریختند، حالا چند سالی هست که به واسطه نفرت عمومی از این گروهک خبیث، مجبورند با پوشش‌های مختلف و طرح فریب‌ها نسبت به یارگیری از بعضی افراد مستعد فریب‌خوردن اقدام کنند تا شاید کمی در نابودی خود وقفه ایجاد کنند.


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29