حوادث اخیر در راستای اجرای برنامه تروریسم رسانه ای دشمنان بود

IMG15460642

اسماعیلی گفت: حوادث اخیر در راستای اجرای برنامه تروریسم رسانه ای دشمنان بود اما شاهد بودیم که با هوشیاری نیروهای امنیتی این حوادث را نیز پشت سر گذاشتیم.

به گزارش هابیلیان به نقل از شبستان، محمد مهدی اسماعیلی در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان مشگین شهر گفت: طی سال های اخیر مقام معظم رهبری عناوینی همچون تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و جنگ ترکیبی را مطرح می کردند و حوادث اخیر نشان می دهد که این منویات باید بیش از پیش مورد ارزیابی قرار می گرفت.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حوادث اخیر در راستای اجرای برنامه تروریسم رسانه ای دشمنان بود اما شاهد بودیم که با هوشیاری نیروهای امنیتی این حوادث را نیز پشت سر گذاشتیم.

 وی ادامه داد: رسانه های معاند تلاش می کردند تا در صفوف ملت ایران انشقاق ایجاد کنند و برای همین حوزه های باورهای و اعتقادات مردم را نشانه رفته اند.

 اسماعیلی اظهار داشت: حوادث اخیر البته نشان داد که حوزه فرهنگی نیازمند بازبینی و ریل گذاری مجدد است و باید برنامه ریزی کلان در حوزه فرهنگی دست خوش تحول شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: دشمنان با رسانه های خود در تلاش برای تعضیف حکمرانی فرهنگی در کشور هستند و باید این حربه را خنثی کنیم.

 اسماعیلی افزود: قدرت های رسانه ای در تلاش هستند تا حوزه فرهنگ و هنر به حاشیه رانده شود اما با ابلاغ احکام برنامه هفتم توسعه تلاش خواهیم کرد به حوزه رسانه، فضای مجازی و فرهنگی نگاه ویژه ای شود و حتی در برنامه بودجه سال آینده نیز این مسئله باید تدوین شود که حوزه فرهنگ باید جزو مسائل اصلی و دغدغه دولت باشد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان