حمايت حزب محافظه کار انگليس از منافقين شرم آور است

Engelisparleman

پايگاه پژوهشي ميدل ايست آي نوشت: حمايت نمايندگان حزب محافظه کار انگليس از گروهک موسوم به `مجاهدين خلق`(منافقين) که زماني در فهرست تروريست هاي مورد نظر آمريکا قرار داشت، نشانه آن است که اين حزب عقل و منطق خود را از دست داده و بايد از اين اقدام و کمک به دونالد ترامپ شرم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور) و به نقل از ايرنا، اين تارنما افزوده است: اقدام هفته گذشته سه نماينده محافظه کار مجلس که با استنکاف از ترزا مي نخست وزير انگليس به پاريس رفتند و در همايش برنامه ريزي شده ضدنظام ايران شرکت کردند، ضربه اي ويرانگر به اقتدار وي زد.

در ادامه گزارش آمده است: اين اتفاق تازه ترين نشانه اختلاف بين نخست وزير و بوريس جانسون وزير خارجه انگليس بر سر ايران است.

اکنون پرسش اين است که چه کسي به اين نمايندگان اجازه داد در همايش پاريس شرکت کنند؟ چرا اعضاي دولت فعلي انگليس به عنوان امضا کننده برجام عليه نظام کشور امضا کننده اين توافق تلاش مي کنند؟ آيا فکر مي کنيد مجاهدين (منافقين) در ايران مشروعيت مردمي دارند؟ که هيچ پاسخي به اين پرسش ها داده نشد. اين گروه (منافقين) داراي سابقه مشخص در زمينه تروريسم است.

اين تارنماي خبري همچنين به تلاش هاي دولت ترامپ براي بي ثبات کردن اوضاع ايران از طريق اعمال تحريم هاي ظالمانه اقتصادي همزمان با برگزاري همايش منافقين در پاريس پرداخته و نوشته است: بسياري از ناظران معتقدند، اين اقدام واشنگتن به کمپين ايجاد بي ثباتي از سوي سازمان مرکزي اطلاعات آمريکا (سيا) با هدف ساقط کردن دولت محمد مصدق در سال 1953 شباهت بسياري دارد.

ميدل ايست آي نوشته است: جان بولتون از طرفداران حمله 2003 به عراق در همايش سال گذشته مجاهدين (منافقين) در پاريس حضور داشت بود و انتخاب وي به عنوان مشاور امنيت ملي کاخ سفيد به اين معناست که ترامپ تصميم دارد همه اشتباهات سياست آمريکا در قبال افغانستان و عراق را تکرار کند. او مي خواهد ايران تسليم سياستمداراني شود که مشروعيت دمکراتيک ندارند و مانند دست نشانده هاي سابق آمريکا- طالبان و القاعده- به ارزش هاي واشنگتن و غرب وفادار نيستند. نمايندگان انگليس بايد از کمک به او(ترامپ) خجالت بکشند.


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان