حماسه مردم آمل مقابله شجاعانه با جنایات خونبار منافقین بود

Hamase Amol

دبیرکل بنیاد هابیلیان از ششم بهمن 60 به عنوان مقطع حساس تاریخی و روز مقابله شجاعانه اهالی آمل در برابر خونبارترین جنایات منافقین یاد کرد.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان اینکه ششم بهمن 60 مقطع حساس تاریخی و روز مقابله شجاعانه اهالی آمل در برابر یکی از خونبارترین جنایات منافقین بود، تصریح کرد: با گذشت سه دهه از اقدامات منافقین در کشورمان روشن شده که محاسبات آنها همیشه با واقعیت جامعه فاصله داشته و همواره شکست خورده‌اند.

هاشمی‌نژاد افزود: ششم بهمن سالروز حماسه مردم آمل در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ کشور در جنگل‌های آمل است. منافقین با تصوری غلط می‌اندیشیدند که با انجام اقدامات تروریستی گسترده در جنگل‌ها و روستاهای آمل می‌توانند این منطقه را تصرف کنند و سپس اقدامات خود را به مناطق دیگر نیز تسری دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: با توجه به گستردگی جنگل‌های شمال کشور، اقدامات آنها با پیچیدگی‌های زیادی همراه بود، ولی مردم بسیار فهیم مازندران عزم خود را برای سرکوب منافقین جزم کردند و با اتحاد و همدلی به یاری نیروهای نظامی آمدند که نتیجه این امر فائق شدن بر اقدامات نابخردانه منافقین بود.

هاشمی‌نژاد در عین حال از این مقطع تاریخی به عنوان یکی از جنایت‌بارترین دوران اقدامات تروریستی پس از انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: حوادث آمل آمار شهدای ترور در مازندران را به شکل قابل توجهی افزایش داد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: پس از تهران بیشترین آمار شهدای ترور به مازندران اختصاص دارد که این امر به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان در داشتن روستاهای زیاد در کنار هم و جنگل‌های انبوه آن بوده است. منافقین در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی خصوصاً در سال 60 تعداد زیادی از روستاییان و دامداران مازندران را به شهادت رساندند و می‌توان از این مقطع به عنوان یکی از قطعات تاریخ مقاومت یاد کرد.

وی یادآور شد: طاهره هاشمی، خضرالله اکبرزاده، علی ابراهیمی، محمد دیوسالار، غلامحسین هدایتی، علیرضا قاسم‌نژاد، منوچهر قلی‌نژاد، جعفر هندوئی، قربان بابکی، مصطفی اسماعیلی، حبیب‌الله حسینی، مجید قلیچ، نورمحمد عبدی‌نژاد، محمود افراکش، همت‌الله متو، اسفندیار ذوالفقاری، علیرضا رنجبر، محمود بشمه، حمیدرضا ایزدی، احسان طاهری، ناصر رسولی، خیرالله عباس‌زاده، پرویز بازدار، رمضان شعبان‌زاده، حسین‌ملک شاهدخت، فتح‌الله اکبرزاده، اکبر فضلی درزی، مرتضی فدایی، قاسم دلیپور، عبدالله قریشی، صادق مهدوی، فضل‌الله سلیمانی، امرالله سلطانی، رمضانعلی رمضانی، فرخزاد زارع، محمدعلی محمدی آملی، محمد گلچین، رحیم عزیزی و محمدنبی محمدی شهدای حماسه آمل هستند.

 



مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان