حماسه ششم بهمن آمل پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کرد

Amol

فرماندار آمل، با اشاره به اجرای ۵۸ برنامه فرهنگی، هنری و عمرانی در ششم بهمن امسال در آمل، گفت: حماسه ششم بهمن سبب تثبیت حکومت علویان در کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از تسنیم: احمد منفرد در جلسه شورای اداری با محوریت هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن این شهرستان با بیان اینکه بهمن‌ماه همواره برای مردم نظام ما یادآور دو حماسه تاریخی و اسلامی است که سرنوشت نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است،اظهار داشت: تشکیل انقلاب اسلامی با رهبری معمار و معیار انقلاب بر علیه طاغوت زمانه بوده که قیام خردمندانه مردم ما از سال 41 آغاز و تا 22 بهمن ماه 57 و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه یافت.

وی افزود: امام خمینی(ره) با قیام مردم در سال‌های 41، سربازانش را طفل‌هایی در گهواره دانست که سال‌های بعد عاملی بر سرنگونی رژیم طاغوت می‌شوند.

فرماندار آمل گفت: مردم شهرستان آمل با افتخارآفرینی حماسه ششم بهمن و تاسی از گذشتگان خود بار دیگر حکومت تشیع و علویان را احیاء کردند.

منفرد با تاکید براینکه همان جوانانی که سال‌های سال به رهبری ولی فقیه توانستند طومار نظامی با افتخار دو هزار ساله‌اش در هم بپیچانند و جمع کنند، تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نظامی با بهره‌گیری از اسلام و رهبری عظیم ولایت فقیه زمان شکل گرفت و برای نخستین بار در جهان با تئوری و عرصه جدید ارائه و موجب الگویی بر دیگر کشورها شد.

رئیس ستاد اجرایی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی نیز نهضت‌های آزادی‌بخش و اسلامی یکی بعد از دیگری به تاسی از قیام و انقلاب ما در دنیا شکل گرفت، یادآور شد: بسیاری از اندیشمندان بر وجود رهبریت یک نفر با اعتماد مردم و بدون سلاح مادی و متکی بر مکتب اسلام بر یک نظام، انگشت به دهان ماندند.

وی با اشاره به حماسه اسلامی ششم بهمن در سال 1360  عنوان کرد: این حماسه بزرگ و تاریخی با گذشت کمتر از سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گروهی از کمونیست‌ها به منظور خیال خام تصرف بر آمل و مازندران و نابودی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

منفرد افزود: گروهک منافقین تحلیلی بر اعتقاد مردم این شهرستان بر رهبریت و اسلام نداشتند به گونه‌ای که کمتر از 24 ساعت با برپایی هزارسنگر در سطح شهر به برچینی اهداف و توطئه آنها پرداختند.

فرماندار آمل با بیان اینکه مردم ولایتمدار این شهرستان با تاسی از گذشتگان خود بار دیگر حکومت تشیع و علویان را احیاء کردند، تصریح کرد: تاکنون مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی با تشکیل ستاد و اجرای برنامه‌های متنوع سعی در ماندگاری این حماسه تاریخی و اسلامی نه تنها در شهرستان و استان بلکه در کشور دست زدند.

وی با اعلام اینکه امسال از سوی ستاد شهرستان 58 برنامه فرهنگی، عمرانی، ورزشی، هنری و اجتماعی به صورت هفتگی به اجرا در می‌آید، بیان کرد: در این هفته برگزاری گردهمایی بزرگ ششم بهمن در مصلی بزرگ آمل با سخنرانی رئیس قوه قضائیه، 20 یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای حماسه ششم بهمن، غبارروبی شهدای حماسه، اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری هزارسنگر، کلنگ‌زنی ساخت فرهنگ‌سرای مشاهیر و مقاومت، نواختن زنگ حماسه اسلامی با حضور استاندار در مدارس مازندران در دستور کار قرار می‌گیرد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان