جنایت‌های منافقین ده‌ها مرتبه بدتر از اقدامات داعش بوده است

Alikhani

قطعا مردم ایران عزیز جنایات منافقین بر علیه ملت را فراموش نکردند و به اعتقاد من اگر امروزه داعش جنایت می کند و سر انسان ها را می برد، در گذشته منافقین ده ها مرتبه بدتر از این اقدامات و جنایت ها را صورت دادند، به طوری که در آن دوران، این گروه تروریستی مردم را سوزانده و حتی به کاسبان و مردم عادی نیز رحم نکردند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، قدرت الله علیخانی از چهره های نزدیک به بیت حضرت امام(ره) است که از مبارزان دوران ستم شاهی بوده و بارها در آن دوران به زندان افتاد و پس از انقلاب اسلامی نیز از نزدیکان بیت امام(ره) بوده که در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،  نسبت به پخش فایل صوتی آیت الله منتظری واکنش نشان داد.

این نماینده ادوار مجلس، گفت: به نظر من این مسئله را نباید خیلی ساده نگاه کنیم، زیرا اخیرا در اروپا منافقین فعال تر شده اند و اجلاسی را در فرانسه با حضور برخی از مقامات عربستانی برگزار کردند و یک مقام سعودی در این نشست در مخالفت با نظام اسلامی اظهارات سخیف و خلاف واقع عنوان کرد و هدف آن ها این بود که منافقین را مطرح کرده و سابقه سیاه آن ها در کشتار مردم و مسئولان کشورمان را تطهیر کنند.

جنایت‌های منافقین ده ها مرتبه بدتر از اقدامات داعش بوده است

وی ادامه داد: اما قطعا مردم ایران عزیز جنایات منافقین بر علیه ملت را فراموش نکردند و به اعتقاد من اگر امروزه داعش جنایت می کند و سر انسان ها را می برد، در گذشته منافقین ده ها مرتبه بدتر از این اقدامات و جنایت ها را صورت دادند، به طوری که در آن دوران، این گروه تروریستی مردم را سوزانده و حتی به کاسبان و مردم عادی نیز رحم نکردند.

کارنامه سیاه منافقین در کشتار ملت و مقامات کشورمان

علیخانی تصریح کرد: گروه تروریستی منافقین در کارنامه سیاه خود، سابقه بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن مسئولان و مقامات کشورمان از جمله آیت الله بهشتی را دارد، فردی که امام خمینی (ره) در مورد وی فرمودند بهشتی یک ملت بود، همچنین اعضای این گروه تروریستی، اقدام به انفجار دفتر نخست وزیری کردند که در نهایت رجایی و باهنر به شهادت رسیدند. از طرف دیگر ترور شهید هاشمی نژاد از خطیبان بزرگ کشور، ترور شهدای محراب و آیت الله مفتح و ترور مقام معظم رهبری نیز در آن دوران توسط منافقین رخ داد.

داعش برای اقدامات خود درس از گروه تروریستی منافقین گرفته است

وی ادامه داد: به نظر من منافقین در سال های گذشته اقدامات و جنایت هایی را انجام دادند، که امروزه داعش هم آن ها را انجام می دهد، البته داعش در چند سال اخیر جنایت بسیاری را صورت داده، ولی گروه تروریستی داعش نیز برای اقدامات خود، درس از گروه هایی مانند گروهک تروریستی منافقین گرفته است و منافقین در آن دوران امنیت  کشور و ملت ایران را سلب کردند و قطعا اقتدار نظام و دستگاه قضایی کشور بود که این گروه تروریستی را بر سر جای خود نشاند و البته نقش عمده عربستان و اروپا برای پاک کردن سوابق سیاه منافقین را نباید نادیده گرفت.

این نماینده ادوار مجلس گفت: در شرایط کنونی، منافقین به دنبال تطهیر و پاک کردن سوابق خودشان هستند و به نظر من در این مسیر عربستان و کشورهای اروپایی نقش عمده ای دارند و اجلاس اخیر فرانسه به قول خودشان یک نمایش قدرت نمایی بود و بعد از آن نیز شاهد بودیم که سرکرده منافقین با محمود عباس دیدار کرد و آن ها با این اقدامات به دنبال اظهار وجود بودند.

تحرکات اخیر منافقین با پخش فایل صوتی آیت الله منتظری بی ارتباط نیست

وی افزود: من اقدامات اخیر منافقین را با پخش فایل صوتی صحبت های آیت الله منتظری بی ارتباط نمی دانم، از طرف دیگر قطعا زیر سوال بردن امام خمینی(ره) و مرحوم حاج احمد آقا در واقع به معنای زیر سوال بردن اعتقادات دینی و قلبی مردم ایران نسبت به نظام، کشور و خون شهدا است. همچنین به طور حتم مرحوم حاج احمد آقا همواره مورد اعتماد حضرت امام(ره) و ملت بود و واسطه ای بود که هرگز به امام خلاف واقع نگفت، بلکه امام خمینی(ره) در جاهای مختلف از مرحوم حاج احمد تعریف و تمجید کردند.

دلسوز تر از حاج احمد آقا به امام کسی وجود نداشت

علیخانی گفت: قطعا دلسوز تر از حاج احمد آقا به امام کسی وجود نداشت، از این رو امروزه زنده کردن منافقین و یا پخش نواری که به نفع این گروهک تروریستی بوده و یا به شک انداختن اذهان جوانان کشور، جز خیانت چیز دیگری در بر ندارد و قطعا این اقدام اخیر امری ساده و اتفاقی نیست.

وی گفت: من همواره در دوران انقلاب در متن قضایای نظام بودم و از نزدیک  با بیت حضرت امام (ره) مرتبط بودم و رفاقت با مرحوم حاج احمد اقا داشتم و در خیلی از جلسات امام با سران کشور حاضر بودم و قطعا دستاوردها و پیروزی های کشور از جمله در دوران جنگ، به خاطر اعتقاد ما و مردم ایران به امام خمینی(ره) بوده و هست.

ایجاد شائبه تزلزل امام در برخورد با منافقین، خیانت به نظام و انقلاب است

این نماینده ادوار مجلس، ادامه داد: به اعتقاد من برخورد نظام با منافقین، یک اقدام صحیح و به حق بود و در شرایطی انجام شد که منافقین عملا در جریان مرصاد ، همراه ارتش عراق به خاک ایران تجاوز کردند.

عاملان انتشار فایل صوتی از امام و مرحوم حاج احمد آقا کینه دارند

وی گفت: به طور حتم عاملان انتشار فایل صوتی، کینه بزرگی نسبت به امام و مرحوم حاج احمد آقا دارند که کینه خودشان را می خواهند از این طریق بروز دهند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان