جنایات منافقین هیچگاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نمی‌شود

57926180

مراسم و برنامه های هشتم شهریورماه ورامین اعلام شد.

‌به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان‌، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریور شهرستان ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی مسئولان کشور در عرصه خدمت رسانی به مردم باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین افزود: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که می توان پاک زندگی کرد و برای همیشه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی جاودانه شد.

وی با اشاره به تلاش شبکه های ضد انقلاب و برخی نفوذی های داخل برای تطهیر چهره منافقین ادامه داد: جنایات منافقین از دهه ۶۰ تاکنون هیچگاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نمی شود و هشتم شهریور بهترین فرصت برای تبیین جنایات منافقین است.

محمودی ادامه داد: ترور و شهادت شخصیت های بزرگی نظیر شهید رجایی و باهنر، آیت الله مدنی و قدوسی، شهید عراقی و فرزندش حسام، سرتیپ دستجردی و شهید اندرزگو در شهریورماه تنها بخشی از جنایات منافقین محسوب می شود که باید برای مردم بازگو گردد.

وی با اشاره به مراسم شهرستانی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان ورامین اضافه کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان روز چهارشنبه ۶ شهریورماه از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین برگزار و سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

محمودی با اشاره به حضور مسئولان شهرستان ورامین در نماز جمعه هشتم شهریور متذکر شد: فرماندار شهرستان ورامین سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه خواهد بود و سپس میز خدمت و جلسه پرسش و پاسخ مسوولان و مردم در پایگاه نماز جمعه برپا می شود.

رییس ستاد گرامیداشت هشتم شهریور ورامین با تشریح برخی برنامه های محوری این ایام گفت: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، درج جملات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره شهیدان رجایی و باهنر در سربرگ مکاتبات اداری، برگزاری نشست استادیاران و سرمربیان صالحین شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا در ادارات به یاد شهیدان رجایی و باهنر و افتتاح طرح های عمرانی بخشی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان