جزئیات درگیری و شهادت مرزبانان در سردشت

13990221000534 Test PhotoNpng

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت، روند درگیری با تروریست‌های مسلح را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشرار مسلح گفت: مرزبانان همیشه بیدار حین مراقبت از مرزها در یکی از برجک‌های مراقبت از مرز مشترک با عراق در منطقه سردشت با یک گروه تروریستی که قصد ورود به کشور را داشت مواجه شدند.

وی با بیان اینکه مرزبانان با تجهیزات فنی و گشت‌های هدفمند متوجه حضور گروهکی تروریستی در منطقه شدند، افزود: مرزبانان بلافاصله پس از مشاهده گروهک تروریستی به مدت 40 دقیقه با آنها به صورت مسلحانه و دو طرفه درگیر شدند که در این درگیری سه تن از مرزبانان شجاع، دلیر و ولایت‌مدار هنگ مرزی سردشت به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان به خانواده‌های گرانقدر این شهدا و همچنین خانواده بزرگ مرزبانی، اظهار داشت: محل درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی کوهستانی بوده که منطقه‌ مرزی حوزه عراق مقری برای دپوی قاچاقچیان است، منطقه مرزی یک منطقه قرمز بوده و هر گونه تردد غیرمجاز در این مرزها جرم و کسانی که حریم مرزی را نقض کنند متجاوز مرزی محسوب می‌شوند.

سردار رضایی ادامه داد: افرادی هستند که با عنوان کولبر قصد تردد در مرزها را دارند که عملا کولبر نیستند و تروریست‌های مسلح هستند که امیدواریم با همکاری که با مرزبانان کشور عراق داریم این منطقه را صددرصد مدیریت کنیم.

در این حادثه تروریستی سه مرزبان به نام‌های تقی بهره‌ور، هادی عابدی و شهید علیرضا اسلام‌دوست به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان