جریانات هموارکننده مسیر پیشرفت فرهنگی استان مرکزی حمایت می‌شوند

169209813

استاندار مرکزی گفت: هر جریان و تفکر هموار کننده مسیر پیشرفت اجتماعی و فرهنگی استان از سوی حلقه مدیریتی ارشد دیار آفتاب حمایت می‌شود.

 

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز یکشنبه در آئین رونمایی از کتاب «تازه داماد» که در خصوص داستان زندگی شهید «مهدی جودکی» است، در استانداری مرکزی، افزود: برخی افراد با نگارش کتاب‌ در گذشته عامل انحراف فکری و فرهنگی جامعه بوده‌اند که تنها راه خنثی کردن افکار مخرب، اشاعه تالیف‌های جدید بر اساس آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

 

وی ادامه داد: استانداری مرکزی با تمام ظرفیت خود از افراد و جریان‌هایی که با روش‌های مختلف از جمله نگارش کتاب قصد هدایت جامعه به خصوص نسل جوان را داشته باشد حمایت می‌کند.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این آئین گفت: شهید مهدی جودکی یکی از پاسداران رشید این نهاد انقلابی بود که در درگیری با گروه‌های ضد انقلاب در نقطه مرزی شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

سردار «محسن کریمی» بیان کرد: زبان هنر و تولید آثار فاخر و ماندگار به خصوص نگارش کتاب بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ مناسبات اجتماعی است.

 

وی ادامه داد: آنچه که امروز ایران اسلامی را به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل کرده،فرهنگ ایثار و شهادت است و آحاد مردم و مسئولان باید برای گسترش این فرهنگ ارزشمند تلاش کنند.

 

کتاب تازه داماد در ۴۸ فصل و ۲۹۰ صفحه زندگی شهید تکاور «مهدی جودکی» متولد فروردین ۱۳۶۷ را روایت می‌کند که  زمان از کودکی شهید، ازدواج و در نهایت به شهادت ایشان ختم می‌شود.

 

این شهید والامقام در فروردین ۱۳۸۹ در شمالغرب، منطقه‌ای به نام سنگهای آذرین دشت چالدران در درگیری با گروهک پژاک به به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان