تلاش‌ها برای آزادی دیگر مرزبانان ادامه دارد

4bpt7f474f9e611912j 800C450

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تلاش ها برای آزادی دیگر مرزبانان ادامه دارد اظهار کرد: اقدامات در همه‌ی سطوح برای آزادی مرزبانان در حال انجام است اما مهمترین اقدام ما این است که تلاش کنیم مانعی در راه آزادی این افراد ایجاد نشود و حساسیت ایجاد نکنیم.
به گزارش هابیلیان حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با شفقنا در رابطه با آخرین اخبار از مرزبانان میرجاوه گفت: تلاش ها برای آزادی دیگر مرزبانان در همه سطوح نظامی، انتطامی اطلاعاتی و سیاسی در حال انجام است و همه درحال مذاکره هستند تا این افراد که همچنان در اسارت هستند آزاد شوند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: فعلا زمان مشخصی برای آزادی مرزبانان اعلام نشده است و نمی‌توان گفت تا چه زمانی آزاد می شوند و تعدادی هم که آزاد شدند نتیجه مذاکراتی بود که صورت گرفت.
فلاحت پیشه در پایان با تاکید بر اینکه نباید مانعی در راه آزادی مرزبانان ایجاد شود خاطرنشان کرد: مهمترین اقدام ما این است که تلاش کنیم مانعی در راه آزادی این افراد ایجاد نشود و حساسیت ایجاد نکنیم. مسوولین مربوطه در حال انجام وظیفه خود در این راستا هستند و معتقدیم که همه تلاش خود را انجام می دهند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان