تعیین گزارشگر با امضای کشور تروریستی طنز تاریخی و مسخره‌کردن حقوق بشر است

Qasemikhabari

سخنگوی وزارت امور خارجه، تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشری را استفاده ابزاری علیه جمهوری اسلامی ایران و یک حرکت سیاسی دانست و گفت: گزارشگری که با امضای یک کشور تروریستی و حامی تروریست همچون عربستان سعودی تعیین می شود، طنز تاریخی و مسخره کردن حقوق بشر است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایرنا، بهرام قاسمی در نشست خبری خود افزود: به طور اساسی و اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالف تعیین گزارشگر توسط شورای حقوق بشر برای ایران است و متاسفانه با اطلاعات غلط برخی از نهادها و سازمان ها و گزارش های نادرستی که آن ها داده اند در مقاطعی گزارشگر ویژه ای در ارتباط با حقوق بشر در ایران مشخص شده است که از نظر ما این یک حرکت غلط و غیرقابل قبول بوده است و ما با اصل این داستان مخالف هستیم.

وی ادامه داد: این حرکت نابجا از طرف ما پذیرفته نیست و این حرکت را استفاده ابزاری علیه جمهوری اسلامی ایران و یک حرکت سیاسی می دانیم. بنابراین گزارشگری که با امضای یک کشور تروریست و حامی تروریست مثل عربستان سعودی تعیین می شود، طنز تاریخی و مسخره کردن حقوق بشر است .

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه با اصل تعیین گزارشگر برای کشورمان مخالف هستیم، اضافه کرد: از این که کشورهایی که هیچ نوع حقوق بشر در آنها رعایت نمی شود، بخواهند برای جمهوری اسلامی ایران گزارشگر تعیین کنند، مخالف هستیم و همان طور که اشاره کردم ما با اصل تعیین گزارشگر مخالف هستیم و چه فرد قبلی و چه فرد جدیدی که گفته شده معرفی شده، بدون این که بخواهیم روی آن قضاوت کنیم؛ متاسفانه در مسیر یک بازی سیاسی و نادرست قرار می گیرد و اطلاعاتی که به آن ها داده می شود و یا کسب می کند از منابعی غیرصحیح و معاند کشور است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان