تشییع پیکر شهید امنیت با حضور وزیر اطلاعات در رشت

Ashuri1

 

پیکر مطهر مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح امروز با حضور وزیر اطلاعات در رشت تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از تسنیم، پیکر مطهر مدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح امروز بر دستان مردان و زنان گیلانی در رشت تشییع شد.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در سپاه ناحیه مرکزی رشت مبداء حرکت شهدای گیلان در مراسم تشییع نخستین شهید وزارت اطلاعات در مبارزه با جنایتکاران تکفیری حضور یافت و همراه با سایر اقشار مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان در مراسم بدرقه شکوهمند پیکر مطهر شهید امنیت در رشت شرکت کرد.

مردم استان گیلان امروز بار دیگر نشان دادند در هر رنگ و لباسی با تأسی از رهبر و مقتدایشان امام خامنه‌ای در صف مبارزه با دشمنان اسلام و ایران و ولایت حضور دارند و به رسم تجدید پیمان با آرمان‌هایی که بارها و بارها آن را امضاء کرده‌اند شهیدی دیگر را از معراج 8000 شهید گلگون کفن دفاع مقدس و مدافع حرم برای پرواز به آسمان بدرقه کردند.

همچنین شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عزیز با حضور چند هزار نفری مردم استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. در این مراسم که اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان سخنرانی و ذکر مصیبت کرد.

در این مراسم علاوه بر حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان، حجت‌الاسلام پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از همکاران شهید در اداره کل اطلاعات استان گیلان حضور داشتند.

 

Ashuri2

Ashuri


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان