معلمان باید جوانان را از هجمه منافقین در فضای مجازی مطلع کنند

113016

«سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» به ترورهای انجام شده در کشور طی ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: حملات تروریستی یکی از توطئه‌های دشمن بود به طوری که در کشور تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور توسط ۳۵ گروهک تروریستی ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از دفاع‌پرس، «سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در همایش «معلم، ولایتمداری و انتخاب صحیح» در همدان، اظهار داشت: در سال ۴۲ اندیشه امام خمینی (ره) فراگیر و توسط شاگردان ایشان در کشور منتشر شد؛ به‌طوری که تحولات بسیاری در خاورمیانه و جهان ایجاد کرد.

وی افزود: «کارتر» یک سال قبل از پیروزی انقلاب، ایران را جزیره ثبات منطقه و پایگاه دائمی آمریکا دانسته بود و کسی تصور نمی‌کرد انقلاب عظیمی رخ دهد که طومار پایگاه عظیم غرب و آمریکا را در هم بپیچد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه کشور ما خیلی زود با توطئه‌های عظیم آمریکا و متحدانش مواجه شد که هرکدام از آن‌ها به تنهایی می‌توانست، کشور را از پا بیاندازد، گفت: جنگ تحمیلی در شرایطی رقم خورد که نظام هنوز نوپا بود و صدام با حمایت همه کشورها جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی گفت: صدام قصد داشت طی چند روز خوزستان را اشغال کند‌ که اگر حضور گسترده مردم و حمایت آن‌ها نبود، بدون تردید اهداف استکبار محقق می‌شد؛ اما خرمشهر با هزار نفر یک ماه در برابر صدام ایستاد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اگر ایمان در جوانان شکل گیرد، می‌تواند معجزه کند، از عیان بودن ایمان در دفاع مقدس سخن به میان آورد و افزود: مردم با توکل به خدا و ولایت‌مداری توانستند تمام برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی به ترورهای انجام شده در کشور طی ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: حملات تروریستی یکی دیگر از توطئه‌های دشمن بود به طوری که در کشور تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور توسط ۳۵ گروهک تروریستی ثبت شده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ترور داشتیم تا این اواخر که شهید سلیمانی ترور شد، افزود: در حوادث تروریستی که در کشور ما رخ داد اغلب مردم عادی در کنار مقامات به شهادت رسیدند که این مسئله را در جایی دیگر نمی‌توان دید.

اگر خط فکری دشمنان را نشناسیم، دچار مشکل خواهیم شد

وی با تاکید بر اینکه گروهک منافقین بیشترین ترور را انجام دادند و مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا بودند، بیان کرد: سال ۹۷ آمریکا تصمیم می‌گیرد گروهک منافقین را در لیست خود قرار ‌دهد، وزارت خارجه به صراحت می‌گوید این گروه بسیاری از مقامات و مردم ایران را ترور کرده و مردم از آن متنفر هستند، اما آمریکا با وجود این موضوع در نزدیکی کاخ سفید دفتری را به این گروهک اختصاص داده است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه اقدامات تروریستی مختلفی توسط دشمن در کشور انجام شده است گفت: البته ایادی آمریکا دنبال این هستند که  ترور توسط عوامل داخلی کشور انجام شود اما به مدد خداوند و ایثار رزمندگان اسلام هرگز خواسته‌های آنها تحقق نمی‌یابد.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری آمریکا در خصوص ارائه خوراک فکری از سوی منافقین به جوانان این مرز و بوم گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از منافقین و در هر شیفت ۵۰۰ نفر روزانه در هشت ساعت کاری برای تولیدات مجازی علیه ملت ایران آن هم بدون آرم و مشخصات فعالیت دارند که اگر خط فکری آنها را نشناسیم، دچار مشکل خواهیم شد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه نسل جوان ما آنچه در دهه ۶۰ بر کشور ما گذشت را نمی‌دانند، تصریح کرد: در دهه ۶۰ شاید یک روز یکصد ترور هم داشتیم اما برخی جوانان ما هنوز آن روی دشمنان را نمی‌شناسند، نباید بگذاریم دشمن از فرصت عدم آگاهی جوانان علیه ما اقداماتی انجام دهد.

وی از آزادی عمل منافقین در کشورهای غربی و آمریکا سخن گفت و افزود: آزادی عمل اینها در کشورهای غربی به حدی است که تعجب‌آور است، آزادی و اختیارات آنها به حدی است که استخبارات عراق در دوران جنگ تحمیلی نداشت و کاملاً دست آنها باز است.

هاشمی‌نژاد موضوع مشکلات هسته‌ای کشور را نتیجه جاسوسی‌هایی دانست که از کشور شده بود و افزود: جاسوسان و منافقین این خدمت را به آمریکا کردند، بدون اینکه کسی متوجه شود؛ بنابراین ضربه‌ای که از داخل و خیانت آنها می‌خوریم، بسیار بیشتر از خارج است.

وی با اشاره به ترور و شهادت چهار دانشمند هسته‌ای اضافه کرد: این ترورها بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ بود که دشمنان به صراحت اعلام کردند ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در همکاری تنگاتنگ گروهک‌های تروریستی و موساد در اسرائیل، سیا در آمریکا و منافقین بود.

نوجوانان ما در معرض فضای مجازی خطرناک هستند

دبیرکل بنیاد هابیلیان با تاکید بر اینکه معلمان باید جوانان را از هجمه فضای مجازی و خوراک فکری دشمنان مطلع کنند، اظهار کرد: اگر این موضوعات موشکافی نشود، ممکن است در دام دشمنان گرفتار شوند؛ زیرا اقدامات منافقین برای ناآگاهان است.

وی با تاکید بر اینکه دست جوانان ما در دست معلمان است و باید کاری کنیم از توطئه دشمنان در امان باشند، افزود: طرح تحریم بانکی و نفتی ما هفت سال قبل از آمریکا توسط منافقین علیه ملت ایران کلید زده شد؛ چون معتقد بودند باید ملت ایران در تحریم باشند تا کشورشان را تحت فشار قرار دهند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه باید نقشه دشمنان را بشناسیم و مردم را مطلع کنیم، نقش معلمان را در این زمینه مهم قلمداد کرد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان