ترور مردم بی‌گناه تنها گوشه‌ای از جنایات منافقین دست پرورده نظام سلطه است

4254435

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: ترور جمعی از مردم بی‌گناه، شخصیت‌های نخبه، دانشگاهی، علمی و انقلابی و در نهایت بیعت با رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار در جنگ نظامی همه جانبه بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و ایجاد آشوب و بلوا در اقصی نقاط کشور عزیزمان، تنها گوشه‌ای از جنایات این دست پروردگان نظام سلطه است.

به گزارش هابیلیان به نقل از مهر، امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش به مناسبت روز دانشجو در نشست جهاد تبیین در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش حضور پیدا کرد. امیر حاتمی در این نشست ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای انتظامی و بسیجی مدافع امنیت و آسیب دیدن جمعی دیگر از مردم که موجب خسران و خسارت فراوانی شده است؛ به سه دسته بندی از وقایع دو ماه اخیر کشور اشاره کرد و گفت: این حوادث ناگوار که در عرصه اجتماعی کشور عزیزمان اتفاق افتاده را می‌توان از منظر مشارکت کنندگان به سه دسته تقسیم بندی و مطالعه کرد. شروع اعتراضات با محوریت هیجانات و احساسات شکل گرفت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز به این بخش به درستی اشاره فرمودند و معترضین را به آرامش دعوت کردند. بخشی از این اعتراضات نیز به مباحث معیشتی و نظایر آنکه دغدغه این روزهای آحاد مردم است، برمی‌گردد.

وی مسئولیت قوای سه گانه کشور را در برآورده ساختن دغدغه‌ها و انتظارات معیشتی و اقتصادی مردم بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای کشور باید در جهت بهبود و اصلاح معیشت مردم با نهایت تلاش و همت قدم برداشته و مطالبات اقتصادی مردم را پاسخ گویند اما بی‌شک تحریم‌های حداکثری بر علیه ملت ایران توسط نظام سلطه عامل واقعی تنگناهای اقتصادی است.

امیر حاتمی بخش دیگر اغتشاشات را متأثر از حضور و نقش آفرینی عناصر ضد انقلاب، گروهک‌های دموکرات و کومله، تجزیه طلب‌ها، منافقین و عناصر سلطنت طلب دانست و تصریح کرد: این دسته از دشمنان از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها با نظام اسلامی به مخالفت پرداختند و هدف اصلی‌شان خدشه‌دار کردن و تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی و در نهایت فروپاشی ایران اسلامی است.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با تشریح جنایات و خیانت‌های متعدد عناصر ضد انقلاب و به خصوص منافقین در طول عمر انقلاب اسلامی بیان داشت: متأسفانه گروهک ملحد، جنایتکار و معاند منافقین از ابتدای انقلاب در برهه‌های مختلف با فرصت طلبی در جریانات انقلاب اسلامی، موج سواری کرده و از سال ۱۳۶۰ با اعلام رسمی جنگ مسلحانه علیه نظام اسلامی بیش از ۱۷هزار نفر از مردم بی‌گناه عزیزمان را به درجه رفیع شهادت رساندند.

وی افزود: ترور جمعی از مردم بی‌گناه، شخصیت‌های نخبه، دانشگاهی، علمی و انقلابی و در نهایت بیعت با رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار در جنگ نظامی همه جانبه بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و ایجاد آشوب و بلوا در اقصی نقاط کشور عزیزمان، تنها گوشه‌ای از جنایات این دست پروردگان نظام سلطه است.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح دسته سوم و محور این شرارت‌ها و آتش افروزی‌ها را ناشی از مدیریت و هدایت جریانات و تشکیلات ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور وابسته به دولت‌های رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هدایت این دستگاه‌ها برای گسترش ناامنی، شرارت، اغتشاش و بی‌نظمی، دستور کار سرویس‌های جاسوسی این کشورها بوده که در طول ۴۳ سال اخیر با انواع و اقسام تحریم‌ها، ترورها، تهاجمات نظامی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و فروش سلاح‌های شیمیایی به رژیم بعثی عراق و مجروح و شهید کردن حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم عزیزمان در تهاجم شیمیایی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان