تروریسم یکی از بزرگترین توطئه‌ها در تاریخ انقلاب است

Agahsazi Siasi

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: تروریسم یکی از بزرگترین توطئه‌های استکبار جهانی در تاریخ انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان همزمان با آخرین روز از هفته حقوق بشر آمریکایی، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در دیدار با اعضای تیپ 230 متحرک ارتش در استان گلستان با تبریک دهۀ کرامت، با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: پس از انقلاب در سال 57، جمهوری اسلامی ایران در سال‌های متعددی در روزهای ابتدایی تیر ماه شاهد توطئه‌ها و حوادث و حملات تروریستی گوناگونی بوده است. تمامی این توطئه‌ها توسط دولت آمریکا سازماندهی و برنامه‌ریزی شده است و مقام معظم رهبری بسیار دقیق این هفته را در چند سال گذشته هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری کردند.

هاشمی‌نژاد گفت: از جمله این توطئه‌ها، درگیر کردن کشور به حملات تروریستی بود که بسیاری از این حملات همزمان با جنگ تحمیلی در کشور ما صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: توطئه‌های تروریستی در جمهوری اسلامی قدمتی به اندازه عمر انقلاب اسلامی دارد و کشور ما از بدو پیروزی انقلاب با تروریسم درگیر بوده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ضمن اشاره به تاریخچه ایجاد این بنیاد گفت: برخی از بازماندگان و قربانیان حوادث تروریستی از جمله اینجانب 15 سال پیش در مشهد تشکلی را تاسیس کردیم. در ابتدا متوجه شدیم که آمار جامعی از شهدای ترور در کشور نداریم، بنابراین در اولین گام اقدام به جمع‌آوری آمار شهدای ترور کردیم. پس از پژوهش و بررسی اسناد به آمار 17000 شهید ترور رسیدیم که این آمار را منتشر کرده‌ایم.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد افزود: شهدای ترور در برگیرنده همه افراد از هر گروه سنی اعم از پیر و جوان و کودک و زن و مرد و تمامی اقشار و مشاغل هستند.

این کارشناس مطالعات تروریسم در ادامه گفت: در تاریخ جمهوری اسلامی 35 گروهک تروریستی همواره درصدد ضربه زدن به امنیت و آسایش مردم بوده‌اند. اما آنچه که جالب توجه است حمایت آشکار کشورهای غربی از این گروهک‌ها است.

وی با ارائه نمونه‌هایی از این حمایت آشکار گفت: گروهک تروریستی منافقین به طور رسمی در فرانسه دفتر دارد و حتی این دفتر در زمانی که این گروهک در لیست تروریستی اتحادیه اروپا بود نیز تعطیل نشد. در 31 شهریور سال 97 نیز که گروهک‌های تروریستی استان خوزستان اقدام به حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز کردند شاهد بودیم که شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان لندن‌نشین با عوامل این حادثه تروریستی گفتگو کردند.

هاشمی‌نژاد به تناقض رفتاری آمریکا در مواجه با تروریسم اشاره کرد و گفت: طبق گزارش رسمی وزارت امورخارجه آمریکا، گروهک منافقین جمع زیادی از مردم غیرنظامی ایران را کشته است اما این گروهک همزمان از سوی همین دولت حمایت می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه منافقین در مزدوری علیه ملت ایران هیچ مرزی نمی‌شناسد افزود: اعلام جنگ مسلحانه منافقین علیه نظام اسلامی دقیقا در بحبوحه جنگ تحمیلی بود و کشور همزمان هم از ناحیه دشمن خارجی و هم دشمن داخلی مورد هجوم قرار گرفت. پس از آن نیز دیدیم که زمانی که آنها به اهدافشان در کشور دست نیافتند در اقدامی بی‌سابقه به دامان صدام پناه بردند.

هاشمی‌نژاد افزود: منافقین دهه 60 و جنایات آنها دقیقا مشابه اقدامات امروز داعش است.

وی در پایان گفت: منافقین امروز سلاح جنگ نرم را به دست گرفته و تحت حمایت آمریکا تلاش دارند تا مردم را مایوس و ناامید کنند. باید توجه داشته باشیم که منافقین امروز بسیار خطرناک‌تر از منافقین دهۀ 60 هستند.

WhatsApp Image 2020 07 02 At 131424


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان