تروریسم اقتصادی آمریکا چهره زشت و غیرانسانی خود را بیش از هر زمانی نشان داده است

158419858221869700

رئیس‌جمهور خطاب به تعدادی از رهبران کشورهای جهان: باید با تروریسم اقتصادی آمریکا که امروز چهره زشت و غیرانسانی خود را بیش از هر زمانی نشان داده است، مقابله گردد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با ارسال نامه‌ای به سران تعدادی از کشورها با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی جهانی، گفت: این ویروس مرز نمی‌شناسد و قربانیان خود را بدون ملاحظات سیاسی، اعتقادی، قومی و نژادی انتخاب می‌کند.

رئیس جمهور با یادآوری این مطلب که شکست کرونا یک وظیفه «بین‌المللی» است، به سران مخاطب در این نامه اظهار داشته که از شما انتظار می‌رود تدابیری بیندیشید که در اجرای تعهدات همه کشورها در قالب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد و وظایف عام انسانی، تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده علیه مردم ایران بلااثر شده و با تروریسم اقتصادی آمریکا که امروز چهره زشت و غیرانسانی خود را بیش از هر زمان نشان داده است، مقابله گردد.

دکتر روحانی تاکید کرد: زمان آن است که جامعه بین‌الملل در برابر قلدری‌های ضدقانونی و ضدانسانی آمریکا ایستادگی نماید و اجازه ندهد تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران رویارویی با این ویروس مهلک را تحت تأثیر قرار دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران – و تن دادن به رعایت آنها توسط سایر کشورها – نه تنها غیرقانونی و خلاف قطعنامه شورای امنیت است، ‌بلکه غیراخلاقی و غیرانسانی هم هست و ابعاد غیرانسانی آن امروز دیگر فقط شامل مردم ایران نیست بلکه مردم منطقه و سایر کشورها را نیز در بر می‌گیرد؛ این نه یک مجازات دسته جمعیِ مردم ایران، که مجازات دسته جمعی علیه کلِ بشریت است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان