تروریست‌ها درپی ایجاد تفرقه میان کشورهای منطقه و مسلمانان هستند

Farooghi1

وزیر مشاور رئیس‌جمهور افغانستان و رئیس دانشگاه کابل در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان تروریسم را یک پدیدۀ و خطر جهانی دانست و تأکید کرد که افغانستان تلفات و قربانی‌های زیادی را در برابر تروریسم داده است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) دکتر حمیدالله فاروقی در دیدار با سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد ضمن قدردانی و حمایت از فعالیت‌های بنیاد هابیلیان گفت: هر حرکت و فعالیتی که در جهت برجسته‌ساختن اعمال تروریست‌ها و افشای جنایات آن‌ها و روشن شدن اذهان عمومی باشد جداً قابل ستایش است.

وی با اشاره به کشور ایران به‌عنوان یکی دیگر از قربانیان تروریسم که هم‌اکنون نیز با این پدیده دست و پنجه نرم می‌کند افزود: یقین دارم ملت بزرگ ایران و کشورهای دیگر و ملت‌هایی که در منطقه هستند همه با چالش تروریسم مواجه هستند. جهان امروز با این پدیده در مجادله است اما متأسفانه در جریان این دعوا دیده می‌شود که بعضی دولت‌ها از آن به‌عنوان یک ابزار استفاده کردند و امروز به حامیان تروریسم تبدیل شده و خود کانونی برای پرورش تروریست هستند.

Farooghii

وزیر مشاور رئیس‌جمهور افغانستان، به تلاش تروریست‌ها و حامیان آن‌ها برای اختلاف و تقابل ملت‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: تروریست‌ها به‌دنبال متشنج کردن و ایجاد تفرقه بین کشورهای منطقه و مسلمانان هستند و بعضاً مشاهده می‌شود که بعضی از ملت‌ها تحت تأثیر فشارهای روانی و فیزیکی و جنگی آن‌ها قرار می‌گیرند و با آن‌ها همکاری می‌کنند.

رئیس دانشگاه کابل در ادامه به وظایف نخبگان جوامع مختلف به‌خصوص ایران و افغانستان اشاره کرد و گفت: وظیفه اساتید، دانشمندان، مسئولین و انسان‌هایی که در سطح بلند فکر می‌کنند، این است که اذهان عموم مردم را روشن ساخته و با برجسته‌کردن حقایق و واقعیت‌ها در جهان و ایجاد سازمان‌ها و نهادهایی مانند بنیاد هابیلیان نگذارند دشمنان و حامیان تروریسم بیش از این قدرت‌نمایی کنند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت‌های بنیاد هابیلیان و خاطرنشان کرد: از این که آگاهی پیدا کردیم که نهاد قدرتمندی در جمهوری اسلامی ایران، کشور برادر ما در خدمت ملت خود و جوامعی هستند که علیه تروریسم مبارزه می‌کنند، بسیار خرسندم و به‌خاطر همزیستی مسالمت‌آمیز و دوستی و برادری بین ایران و افغانستان، مایۀ مباهات و فخر ما نیز هست.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه داد و از همکاری‌های متقابل با کشور افغانستان در جهت مبارزه با تروریسم استقبال کرد.

Farooghi

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان