بیشترین تعداد شهدای ترور را نخبگان علمی و دینی ما تشکیل می‌دهند

2346775 984

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: انقلاب اسلامی ایران ۱۷هزار شهدای ترور دارد که بیشترین تعداد شهدای ترور را نخبگان علمی و دینی ما تشکیل می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از پیشرفت علمی و دینی ما در هراسند.

 

به گزارش هابیلیان، ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با تبریک گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی مایه خیرو برکت برای ایران و ایرانی بوده و هست.

 

وی با اشاره به اینکه کشور ایران پیش از انقلاب اسلامی در هیچ زمینه‌ای رشد و پیشرفتی نداشته و برای کوچکترین امور خود وابسته بیگانگان بوده است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تغییر و تحولات اساسی در کشور صورت گرفته و روز به روز در حال طی فتح قله‌های ترقی و پیشرفت در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، تسلیحات نظامی و غیره بوده است.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه بیان کرد: کشور ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی در بُعد تسلیحات نظامی حرف اول جهان را می‌زند و این در حالیست که در دروان جنگ تحمیلی هیچگونه تسلیحاتی نظامی و جنگی در کشور برای مقابله با رژیم بعث عراق نداشت و با دست خالی هم پیروز میدان نبرد شد چراکه خداوند متعال خود از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی امکان ادامه تحصیل و رسیدن به جایگاه‌های پیشرفت و رشد علمی برای جوانان ما فراهم نبود، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران برترین نخبگان جهان را در خود دارد و اقصی نقاط کشور مجهز به تأسیس و راه‌اندازی مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت، بیمارستان مخابرات، شبکه بهداشت و غیره شده است.

 

ماموستا نوری افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی امروز به برکت وجود نخبگان و اندیشمندان داخلی کشور از لحاظ دارویی نیز در حال پیشرفت و توسعه بوده است و در این راستا تولید واکسن کرونا به همت جوانان دانشمند ایرانی در داخل کشور تولید شد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه به پیشرفت و توسعه فرهنگی کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی امروز به سطح خودشناختی رسیده است و مردم ایران اسلامی امروز مردمانی باسواد، فرهنگی، متمدن و متعالی در سطح جهان هستند که این امر به برکت امنیت و آسایش موجود در کشور محقق شده است.

 

وی به امکانات رفاهی موجود در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از لحاظ رفاهی نیز زندگی مردم بعد از انقلاب اسلامی به حد مطلوبی رسیده و مسائل بهداشتی و امکانات رفاهی در دسترس همگان قرار گرفته است.

 

ماموستا نوری افزود: آنچه ایران اسلامی را در سطح جهان حائز اهمیت کرده است، نشستن ابرقدرت‌های جهان پای میز مذاکره با ایران اسلامی بوده است و این امر به برکت وجود نخبگان، توانمندی‌های داخلی محققان و دانشمندان ایران اسلامی تحقق یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مقابل تمام متجاوزان جهان ایستاده و همواره حامی مظلومان جهان بوده است، گفت: اگر در کشوری ظلم و ستمی بر مسلمانان وارد شده است، ایران اسلامی به دادخواهی مظلومان جهان رفته و همواره بر استکبارستیزی تأکید دارد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه یکی دیگر از افتخارات ایران اسلامی را عدم تعارض، تجاوز و تعدی به کشورهای دیگر دانست و افزود: ایران اسلامی هیچگاه جنگی را بر کشوری تحمیل نکرده و همواره مدافع مظلومان جهان بوده است.

 

وی دفع جنگ تروریست‌های داعش در خاورمیانه را یکی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت:‌ داعش که در حال تبدیل شدن به یک معضل جهانی بود با قدرت و توانایی ایران اسلامی نابود شد.

 

ماموستا نوری افزود: با وجود تمام پیشرفت‌ها و توانایی‌ها و کارهای صورت گرفته در ایران اسلامی دشمنان همواره با تمام توان در تلاشند تا خدمات نظام ناچیز وانمود کند لذا ما باید در مساجد، مدارس، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، رسانه‌ها و صدا و سیما باید این توانایی‌ها و پیشرفت‌ها را به تصویر بکشند و نشان دهند که کشور با افتخار با تمام تحریم‌های اقتصادی مقابله کرده و در کنار آن خود را به پیشرفت و علم جهان رسانده است.

 

وی بیان کرد: جوانان ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب با خون و جان خود از انقلاب اسلامی دفاع کردند تا عزت، افتخار و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که این امر باید برای جوانان تبیین شود.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران ۱۷هزار شهدای ترور دارد که بیشترین تعداد شهدای ترور را نخبگان علمی و دینی ما تشکیل می‌دهند و این امر نشان می‌دهد که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از پیشرفت علمی و دینی ما در هراسند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان