بیان ناگفته‌های جنایات منافقین در قالب نرم‌افزار «در امتداد تاریکی»

Emted

نرم‌افزار «در امتداد تاریکی» با هدف ایجاد درکی عمیق‌تر از جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین توسط بنیاد هابیلیان عرضه شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) نرم‌افزار «در امتداد تاریکی» حاصل سلسله نشست‌هایی است که با حضور کارشناسان رسانه‌ای و تحلیلگران سیاسی به بررسی فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق (منافقین) از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز و بیان ناگفته‌هایی از جنایات این سازمان در طول حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرداخته است.

این نشست‌ها که پس از پایان سریالی با همین نام از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفی برخی قربانیان تروریسم، همکاری فرقه منافقین با رژیم صدام در خلال جنگ تحمیلی ایران و عراق و گفت‌وگو با فریب‌خوردگان این گروهک، بررسی نقش سازمان منافقین در حوادث سا‌ل‌های گذشته و نیز حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری است.

هدف از تهیه نرم‌افزار «در امتداد تاریکی» آن است که با مشاهده این برنامه، مخاطبان با درکی عمیق‌تر به جنایت‌های این گروهک تروریستی پی برده و با شناسایی خط نفاق، خود را هر چه بیشتر برای مقابله با نفاق و منافق تجهیز کنند.

از دیگر محصولات نر‌م‌افزاری بنیاد هابیلیان می‌توان به مستند سیاسی «پایانی بر پایان» اشاره کرد. این مجموعه که سال ۹۰ از شبکه خبر پخش شد، جستاری جدید در ساختار سازمان مجاهدین خلق(منافقین) است که در قالب حضور و روایت قربانیان ترور و نادمان از ترور ساخته و پرداخته شده.

مجموعه مستند «پایانی بر پایان» برنامه‌ای بود که به گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) از ابتدای تشکیل تاکنون و روند شکل‌گیری آن می‌پرداخت و نرم‌افزار عرضه شده سعی دارد تا با نشان دادن واقعیت درون‌سازمانی گروهک تروریستی منافقین، پرده از اعمال زشت آنها برداشته و با روشنگری قضاوت را به دیدگان بینندگان بسپارد.

همان‌ گونه که در قسمت اول مجموعه پایانی بر پایان این‌گونه بیان می‌شود: «رجوی کوچکتر از آن است که نیاز به تحلیل و کنکاش داشته باشد، لیکن پرداختن به معضل سازمان نفاق این ویژگی ارزشمند را در برخواهد داشت که راه اغواگری شیطان برملا می‌شود.» این مجموعه مستند تولید شبکه خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی در طول سال ۱۳۹۰ پخش شده است.

بنیاد هابیلیان تشکلی فرهنگی و غیر دولتی است که با هدف تبیین پرونده تروریسم در ایران تأسیس شده است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان