بزرگداشت مرد پولادین انقلاب

Lajvardi Sal99نشست بازشناسی شخصیت شهید لاجوردی با حضور جمعی از نزدیکان و اعضای خانواده این شهید عصر سه‌شنبه برسرمزار شهدای هفتم تیرماه در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، سید جواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (شهدای ترور) از جمله شرکت کنندگان در این مراسم معنوی بودند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از دوستان و همرزمان نزدیک شهید اسدالله لاجوردی در مبارزه با طاغوت در این مراسم، اظهار داشت: مهمترین کار شهید لاجوردی در دوران عمر با برکتشان جمع آوری دایره نفاق در جامعه بود، ایشان با درایت و با هوشی خاصی که داشتند توانستند جلوی نفوذ بسیاری از منافقان را به داخل نظام  بگیرند.

 

سید مرتضی بختیاری با اشاره به نامگذاری شهید لاجوردی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مرد پولادین، افزود: جهاد در راه خدا و انجام امور بخاطر اسلام اصلی‌ترین دلیل مقاومت شهید لاجوردی در زیر انواع شکنجه ساواک و بعد از آن بود.

 

وی با بیان اینکه شهید لاجوردی فردی ضابطه‌مند، ولایت‌مدار و قاطع در انجام امور بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگورا به هیچ عنوان ضابطه را فدای رابطه نمی‌کرد، اجرای قانون و باید و نبایدها را همیشه از خود شروع می‌کرد.

 

بختیاری ادامه داد: شهید لاجوردی در انجام درست امور قاطع بود و فقط از فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تبعیت می کرد و هرگز جلوتر از ولی امر زمان خود نبود.

 

زهره سادات لاجوردی نیز در ادامه این برنامه با اشاره به اینکه منافقان طی سال ۱۳۶۰ هر روز ۲۵ واقعه ترور را در کشور ایجاد می کردند، گفت: انجام ۹ هزار ترور در طول سال ۶۰ تنها نمونه کوچکی از جنایات منافقان کور در کشور است که شهید لاجوردی به خوبی افراد نفوذی این گروهک را از داخل سیستم کشور شناسایی می کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام ادامه داد: شهید لاجوردی با جریان شناسی و دشمن شناسی دقیقی که به واسطه حضور در زندان‌های دوران ستم‌شاهی و شناخت اهداف انواع گروه‌های تروریستی داشتند توانستند تک تک افراد وابسته به این گروه‌ها را از نظام اسلام اخراج کنند.

 

وی یادآور شد: شهید لاجوردی در طول عمر مبارکتشان هرگز اجازه محقق شدن اهداف منافقان را ندادند و همین عامل نیز باعث ایجاد کینه و نفرت از ایشان و در نهایت به شهادت رساندن ایشان شد.

 

لاجوردی با بیان اینکه هم اکنون نیز نفوذی ها در برخی پست های مدیریتی در کشور صاحب منصب هستند، افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز متوجه کشور شده است در اثر حضور اینگونه افراد در داخل سیستم کشور است.

1dabirIndexDabir2Dabir3

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان