بزرگترین تروریست‌های قرن در دامن آمریکا پرورانده شدند

Asefari

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های داعش و حمله عربستان به مردم یمن با چراغ سبز آمریکایی‌ها انجام شده، گفت: آمریکایی‌ها در دامن خود بزرگ‌ترین تروریست‌های قرن‌ها را می‌پرورانند و از آنها حمایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، محمدحسن آصفری نماینده سابق اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا که در آن ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده‌اند، اظهار داشت: اینگونه اقدامات آمریکایی‌ها یک جوک بیشتر نیست.

وی افزود: هیچکس جنایات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی که دست به کشتار زنان و کودکان بیگناه ‌می‌زند را فراموش نمی‌کند.

این عضو سابق کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امروز 30 هزار زندان انفرادی در آمریکا وجود دارد، ادامه داد: اقدامات و جنایاتی که آمریکا در زندان‌های گوانتانامو و در عراق انجام داده است، هیچگاه فراموش نمی‌شود.

آصفری با تاکید بر اینکه پرورش گروه تروریستی داعش با مجوز آمریکا بوده است، تصریح کرد: فعالیت‌های گروه تروریستی داعش و همچنین حمله عربستان سعودی به مردم بیگناه یمن با چراغ سبز آمریکایی‌ها و حمایت دولت آمریکا صورت گرفته است.

وی تحریم‌های ناجوانمردانه دولت آمریکا علیه ایران را نوعی دیگر از جنایات این کشور بیان کرد و گفت: اقدام تروریستی فقط کشیدن اسلحه به روی کسی نیست و اینگونه اقدامات ظالمانه که مردم یک کشور را از حق مسلم خود محروم می‌کند، نیز عین اقدامات تروریستی است.

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سابقه جنایات آمریکایی‌ها علیه مردم دنیا بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: کشتار صدها هزار نفر از مردم هیروشیما و ویتنام از جمله جنایات آمریکایی‌ها است که امروز حتی حاضر نیستند از بازماندگان این قربانیان عذرخواهی کنند.

آصفری ادامه داد: همه اینها نشان از این دارد که آمریکایی‌ها در دامن خود بزرگترین تروریست‌های قرن‌ها را می‌پرورانند و از آنها حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حامی مردم مظلوم و بی‌دفاع لبنان، فلسطین، غزه و همچنین حزب‌الله لبنان است، اگر حمایت از آنها حمایتا از تروریسم است بله ما حامی آنها هستیم و به هیچ وجه دست از حمایت آنها برنمی‌داریم.

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با اینگونه موضع‌گیری‌ها، ایران دست از حمایت از حزب‌الله برمی‌دارد، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم حزب‌الله لبنان از مردم بی‌دفاع لبنان حمایت می‌کند و اینگونه موضع‌گیری‌های آمریکایی‌ها موجب نخواهد شد که ما دست از حمایت از حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین برداریم.

آصفری با اشاره به 17000 شهید ترور در ایران تصریح کرد: این شهدا در ایران از نماینده مجلس، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و ... همه با مجوز آمریکایی‌ها و سلاح‌هایی که آنها در اختیار جریان سازمان منافقین قرار داد به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این رفتار و اتهامات آمریکایی‌ها علیه ایران نوعی فرار رو به جلو است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این شیوه می‌خواهند افکار عمومی دنیا را منحرف کنند تا دنیا متوجه این نباشد که واشنگتن حامی درجه یک تروریست‌ها است، اما امروز برای تمام دنیا این امر روشن شده که آمریکا اولین حامی گروه‌های تروریستی در دنیا است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان