برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب تجلیل شدند

169321137

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، یادبود دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یک هزار و ۲۸۰ شهرستان اسلام آبادغرب، سه‌شنبه شب در سرسرای مجتمع غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا، دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ نرم قرار داریم خطاب به مدیران و فرماندهان این جنگ گفت : تفنگ سربازان این جنگ فشنگ ندارد و تئاتر مرصاد نیازمند بودجه و حمایت ویژه است.

 169321101

«سعید نوروزی» ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه که یک چهارم بودجه خود را به این جشنواره اختصاص داده است، گفت: در شان عملیات مرصاد نیست که ما برای پنج میلیون تومان اعتبار خواهش و تمنا کنیم و همه دستگاه‌های استان و شهرستان باید از این جشنواره حمایت کنند.

 

وی در پایان گفت : امیدوارم ۲۵ اسفند که دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به کار خود پایان می‌دهد دبیرخانه این جشنواره تعطیل نشود و به دبیر بعدی تحویل داده شود.

 

نگاه به جشنواره تئاتر مرصاد باید استانی و ملی باشد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در این مراسم جشنواره تئاتر مرصاد را از سه جنبه سیاسی ، فرهنگی -اجتماعی و فرهنگی مهم ارزیابی کرد و گفت: در دفاع مقدس ما از ۳۰ کشور و ملیت اسیر داشتیم و همه این کشورها به صدام کمک می‌کردند و این در حالی است که ما برای تهیه ابتدایی ترین تجهیزات مشکل داشتیم .

 169321114

 «بهرام فاضلی زاد» با اشاره به اینکه نکته تلخ دفاع مقدس جریان منافق و کمک آنها به دشمن بود گفت : در دفاع مقدس هیچ مفهومی مشمئزکننده تر از کمک نیروهای داخلی به دشمن خارجی نیست و یکی از رسالت های جشنواره تئاتر مرصاد تببین این واقعیت است که امروز رسانه های بیگانه در حال تطهیر این موضوع هستند .

 

وی ارسال آثار از ۲۷ استان کشور به این جشنواره را از نظر فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این جشنواره باید به یک جشنواره فرهنگی هنری تبدیل شود تا بسترهای لازم را برای تولید محتوای خوب فراهم کند و این در حالی است که رونق این جشنواره منجر به رونق گردشگری ، اشتغال و تبادل فرهنگی خواهد شد .

 

فاضلی زاد زبان هنر را نافذ و تئاتر را هنر گفت و گو دانست و گفت: تولید در این حوزه تکراری نمیشود و برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد به اداره ارشاد اختصاص ندارد و باید به این جشنواره به عنوان یک میراث استانی و ملی نگاه شود و اعتبارات آن تامین شود .

 

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

 

در انتهای این مراسم و در بخش نمایشنامه خوانی از اجراهای ریل، بچه بمب، آزر، دبلنای ساحلی، خون انار، و در بخش نمایش های صحنه ای از اجراهای باهره، ۳+۱=خاکستر، سرگذشت نابهنگام، قرار، قناسه، مکث روی ریشتر هفتم، نقاب، کوارتت پر، تو در توی یک توهم و چالاوه تقدیر شد .

 

همچنین از آزاده قبادی، عرفان دارابی، حسین قنبری، عبدالرضا روضئه، آیناز کبروار، آرش منصوری، آیناز محمدی،  پرنیا امیری، فاطمه پرماه، نسرین قنبری، میلاد کرم پور، هومن روح تافی، علی حسن نوری، مازیار اسدزاده، تیمور ایمانیان، سامان لرستانی، مریم گودرزی، لیلا روغن گیره، رحمت غلامی، نسیم نامدار و زهرا حاجی احمدی در بخش های موسیقی، صحنه خوانی، خوانش گری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی تقدیر شد.

 

همچنین در بخش نمایش صحنه ای از محمدعلی عمادی، صادق نوذرنژاد، مهدی زارعی، پوریا فتاحی، گودرز رضایی، داود پارسا، شکوفه عاشوری، نسرین احمدی، آرزو رضا کرمی، محسن جلالی، جهانگیر نکویی، آرش منصوری، محمدرضا آرین فر و راضیه فصیح در بخش های مختلف تقدیر شد.

169321135


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان