برگزاری نشست «تروریسم دولتی آمریکا و پیامدهای جنگ با ایران»

13981025000398 Test NewPhotoFree

نشست گروه‌های مردم نهاد اسلامی مالزی با موضوع «تروریسم دولتی آمریکا و پیامدهای جنگ آمریکا و ایران» شب گذشته در شهر شاه‌عالم کشور مالزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از فارس؛ نشست گروه‌های مردم نهاد اسلامی مالزی با موضوع «تروریسم دولتی آمریکا و پیامدهای جنگ آمریکا و ایران» شب گذشته در شهر شاه‌عالم کشور مالزی برگزار شد.

نشست اعضای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی و سازمان‌های حقوق بشری با موضوع «پیامدهای جنگ ایالات متحده و ایران» برگزار و در این نشست اعضای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی و سازمان‌های حقوق بشری با بررسی روند افزایش تنش‌ در منطقه خاورمیانه و تفرقه و اختلاف‌افکنی در کشورهای اسلامی، ضمن محکوم کردن دولت ترامپ به ایجاد محدودیت‌ها و فشار حداکثری به ایران و همچنین تروریسم دولتی آمریکا در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ شکوه تشییع این سردار عزیز و پاسخ دلیرانه ایران به آمریکا و انتقام را ستودند.

در این نشست تصاویری از سخنان سردار سلیمانی درخصوص مبارزه با تروریسم و داعش به همراه تصاویری از مراسم باشکوه تشییع این شهید بزرگوار برای حاضران پخش شد، همچنین در پایان این نشست بیانیه‌ای توسط اعضا صادر و قرائت شد.

کشور مالزی این روزها میزبان نشست‌ها و برنامه‌های مختلفی در حوزه تحولات جهان اسلام است که یکی از این برنامه‌ها کنفرانس بین‌المللی «گروه‌های اسلامی تندرو و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» است که امروز در کوالالامپور برگزار می‌شود.

از کشورمان دکتر محمدحسن زمانی استاد دانشگاه و رییس دبیرخانه مبارزه با جریان‌های تکفیری با موضوع «بررسی راه‌های مقابله با جریان‌های تکفیری و راه‌های الگو‌سازی جامعه ایدآل اسلامی و بررسی راه‌های برون رفت از بحران تکفیر و ترسیم جامعه ایده‌آل اسلامی» در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

دکتر ماموستا سیدمصطفی خاتمی استاد دانشگاه و امام جمعه اشنویه نیز با موضوع «نقش متفکران و علمای جهان اسلام جهت ایجاد وحدت و بازآفرینی تمدن نوین اسلامی» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

در این سمینار که با همت مرکز مطالعاتی و پژوهشی ASIA WE با حمایت دبیرخانه مبارزه با جریان‌های تکفیری برگزار می‌شود، همچنین استادانی از مالزی و دیگر کشور‌ها به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

داتوک ویرا شیخ عبدالغنی شمس‌الدین رییس جمعیت علمای جنوب شرق آسیا، پرفسور دانیال محد یوسف از مؤسسه بین‌المللی فکر و تمدّن اسلامی مالزی (ایستک) و استاد دانشگاه اسلامی مالزی، استاد عزمی عبدالحمید رییس دبیرخانه سازمان‌های مردم نهاد اسلامی مالزی و فعال حقوق بشر اسلامی، دکتر مسلم عمران رییس سازمان فرهنگی فلسطینیان در مالزی، پرفسور چاندرا مظفر ریس بنیاد عدالت مالزی و پرفسور فوزی احمد استاد دانشگاه و پژوهشگر دانشگاه علوم مالزی از دیگر سخنرانان این سمینار خواهند بود.

در همین خصوص جمعی از علما و اندیشمندان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی «گروه‌های اسلامی تندرو و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» روز گذشته با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی دیدار کردند.

این هیئت که به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی «گروه‌های اسلامی تندرو و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» به مالزی سفر کرده، طی روزهای آینده با اندیشمندان و علمای این کشور دیدار و در ارتباط با وحدت میان مسلمانان، ضرورت تعاملات بیشتر علمای اسلامی و وحدت در جهان اسلام گفت‌وگو خواهند کرد.

کنفرانس بین‌المللی «گروه‌های اسلامی تندرو و ایجاد تفرقه در جهان اسلام» روز گذشته در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار ‌شد.

13981025000393 Test NewPhotoFree


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان