برخی از دولت‌های اروپایی به دنبال تروریسم‌شویی هستند

4445414

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل رفتار های دوگانه برخی دولت های اروپایی در تطهیر گروه های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل حضور یافت بود، به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران درخصوص حقوق بشر پرداخت.

امیرعبداللهیان در نشست مذکور، که نهم اسفند در ژنو برگزار شد، از عزم جمهوری اسلامی ایران در اجرای تعهدات حقوق بشری و دفاع قاطعانه از حقوق ملت ایران سخن گفت.

تروریسم‌پروری برخی از کشورهای اروپایی

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه نقش گروه‌های تروریستی ضدایرانی در اغتشاشات اخیر ایران کاملاً مشهود بود، گفت: «برخی از کشورهای اروپایی در چارچوب معیارهای دوگانه و در «تروریسم‌شویی» (terrorism laundering)  شرکت کردند. آنها تسهیلات مالی و لجستیکی قابل توجهی را در اختیار برخی از عناصر تروریست قرار دادند».

امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای سفر به ژنو و بحث تروریسم‌شویی که در سخنرانی خود در نشست شورای حقوق بشر به آن اشاره کرده بود، از تلاش دشمنان ملت ایران برای تطهیر تروریست‌ها و خلق چهره جدید از آن‌ها سخن گفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی در این باره اظهار داشت: «در گفت‌وگویی که با وزرای خارجه اروپایی و گوترش داشتم خطاب به آقای گوترش گفتم فردی که در گروهک تروریستی مسئول شهادت بیش از ۱۷ هزار زن، مرد و کودک بی‌گناه است، توسط یک سناتور آمریکایی به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده ایران معرفی می‌شود.»

گفتنی است به‌رغم تلاش‌های آمریکا و ضدانقلاب برای به حاشیه راندن سخنرانی امیرعبداللهیان در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر ، این سخنرانی در فضایی به دور از چالش و آرام برگزار شد.

 

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان