با کشف 23 خانه تیمی؛ 120 تروریست دستگیر شدند

Articleاعتراف یکی از متهمان غائله آمل: بزرگترین خدمت کمونیست ها در سه سال گذشته به مردم محروم کردستان این بود که با تلاش خود مانع از بین بردن محرومیت مردم کرد و بهره مندی سریع آنان از مواهب جمهوری اسلامی ایران شد.

رخدادهای 22 دی 1361

چکیده

  • در پی اجرای طرح مالک و مستاجر طرح ترور چند وزیر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، ....... کشف و خنثی شد .

 

  • اعتراف یکی از متهمان غائله آمل: بزرگترین خدمت کمونیست ها در سه سال گذشته به مردم محروم کردستان این بود که با تلاش خود مانع از بین بردن محرومیت مردم کرد شد.

با کشف 23 لانه تیمی ؛ 120 تروریست دستگیر شدند

در پی اجرای طرح مالک و مستاجر طرح ترور چند وزیر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، روحانیون و مسئولان کمیته های انقلاب اسلامی ، طرح و حمله و انهدام واحدهای گشتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف و خنثی شد .

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی کمیته های انقلاب اسلامی مرکز در همین رابطه آمده است : در پی طرح و اجرای موفقیت آمیز طرح مردمی و انقلابی مالک و مستاجر به منظور دستگیری باقیمانده اعضای گروهک های رو به زوال و تروریست های آدمکش ، پاسداران ایثارگر و زحمتکش کمیته های انقلاب اسلامی با همکاری صمیمانه و همه جانبه برادران فداکار دادستانی موفق شدند بزرگترین ضربه ها را بر پیکر پوشالین منافقین و دیگر ضد انقلابیون از خلق گسسته وارد آوردند .

نکته قابل توجه و مهم در مورد اسلحه های کشف شده وجود مسلسل های دست نخورده اسرائیلی یوزی می باشد که در زمان دولت موقت و آزادی بی حد و حصر گروهک های محارب جهت استفاده ضد انقلابیون مستقیما از اسرائیل ارسال گردیده است ، این مسئله بیانگر همکاری مستقیم و علنی صهیونیسم بین الملل و امپریالیزم جهانی و گروهک های ضد انقلاب داخلی است . گفتنی است در این عملیات 23 لانه تیمی گروهک ها کشف و 120 نفر دستگیر شده اند . (1)

بزرگترین خدمت گروهک های ضد انقلاب در حق مردم کردستان !

وحید سریع القلم فرزند حبیب الله عضو مرکزیت تشکیلات اتحادیه کمونیست های ایران که به اتهام کشتار مردم آمل صبح دیروز در دادگاه انقلاب اسلامی مرکز محاکمه شد در بخشی از دفاعیات خود اعتراف کرد که با تصرف کلیه مناطق استراتژیک و کلیه منطقه کردستان توسط پاسداران انقلاب اسلامی تحلیل ها و طرح های تروریستی مارکسیست ها و سایر گروهک های ضد انقلاب به بن بست رسید .

وحید سریع القلم فرزند حبیب الله با نام های مستعار مصطفی و محمد از اعضای مرکزیت تشکیلات اتحادیه کمونیست های ایران در دفاع از خود گفت : بزرگترین خدمت کمونیست ها در سه سال گذشته به مردم محروم کردستان این بود که با تلاش خود مانع از بین بردن محرومیت مردم کرد و بهره مندی سریع آنان از مواهب جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود : گروهک های مخالف اسلام ، امکان رشد فرهنگی و اقتصادی را از مردم کردستان گرفتند و سه سال تمام مردم مسلمان کرد را از درک حقایق و حقانیت جمهوری اسلامی ایران دور نگه داشتند .

متهم که خود را یکی از مغزهای متفکر و طراحان و مسئولان رهبری اتحادیه کمونیست های ایران معرفی می کرد گفت : اهمیت اتهامات عناصر مرکزیت این گروهک از جمله خود من این است که سازنده تشکیلاتی بودیم که خود عواقب شوم آن را دیدیم . وی افزود : من بدون این که از کسی فریب بخورم مسئول رهبری عملیات نظامی اتحادیه در کردستان بودم و خود را در همه جنایات آن جا سهیم می دانم .

گفتنی است اتهامات وارده به وی بر اساس بندهای مندرج در کیفر خواست دادستان عضو مرکزیت تشکیلات الحادی و محارب اتحادیه کمونیست های ایران ، مسئول کمیته اجرایی سازمان ، مسئول تشکیلات و رهبری عملیات مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی در کردستان ، دریافت دو میلیون ریال وجه نقد از تشکیلات مرکزی و خرید سلاح های مورد نیاز گروهک ، نماینده سازمان در شوراهای مقاومت شهر سنندج ، رابط مرکزیت با کمیته تدارکات نظامی و مواردی دیگر می باشد.

عیدی محمد نوذری فرزند حسنعلی با نام های مستعار عیدی و صالح عضو گروهک سربداران جنگل نیز در جلسه دادگاه در اعترافات خود گفت : در جریان درگیری های مسلحانه در جنگل های آمل 40 تیر فشنگ ژ-3 به طرف برادران پاسدار شلیک کرده و بر روی پیکر به جای مانده 3 تن از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگل خاک ریختم . در همین حال دو تن از بازماندگان شهدا به دعوت دادگاه با حضور در جایگاه شهود در مورد آثار شکنجه و سوزاندن پوست بدن فرزندانشان با آتش سیگار توسط متهمین دادگاه مطالبی بیان داشتند و اسنادی ارائه کردند . (2)

پی نوشت:

1- کیهان ، 22 دی 1361 ، صفحه 15

2-اطلاعات ، 22 دی 1361 ، صفحه 3

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان