بابت کم کاری‌های رسانه‌ای درباره حوادث تروریستی و جنایات دشمن عذرخواهی می‌کنم

3668867

معاون سیما گفت: بابت کم کاری های سه دهه گذشته رسانه در مسائل مربوط به حوادث تروریستی و جنایات دشمن از مردم و به ویژه نسل جوان عذرخواهی می کنم.

به گزارش هابیلیان به نقل از مشرق، محسن برمهانی در برنامه گفت و گوی ویژه شبکه خبر با موضوع علل کم کاری دستگاه های فرهنگی در مسائل مربوط به حوادث تروریستی و جنایات دشمنان گفت: در شرایطی صحبت می کنیم که عملکرد مجموعه رسانه ای فرهنگی کشور و سازمان صداوسیما به عنوان بزرگ ترین دستگاه رسانه ای کشور، مورد نقد مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

معاون سیما افزود: بنده به عنوان یک مسئول در رسانه ملی و به نمایندگی از کلیه دست اندرکاران، تصمیم گیران و مدیران رسانه ملی طی سه دهه گذشته اعلام می کنم که نسبت به این موضوع غفلت شده است و به این خاطر از مردم به ویژه نسل جوان عذرخواهی می کنم.

محسن برمهانی ادامه داد: اگرچه می توان فهرستی از تولیدات با این موضوع ارائه کرد اما اتفاقی که باید صورت می گرفته، انجام نشده و ذهن نسل جوان امروز ما، پر از شبهه است!

برمهانی تصریح کرد: طی سال های گذشته در حوزه نمایشی، در برنامه های گفت و گو محور، در گونه فیلم مستند و ... کارهایی صورت گرفته است اما باید توجه داشت که ما مقطعی از تاریخ را پشت سر می گذاریم که پرقهرمان ترین دوره تاریخ ایران است که کم سن ترین آن ها شهید فهمیده است که به تعبیر امام راحل (ره) «رهبر ماست».

معاون سیما خاطرنشان کرد: در این دوره تاریخی، کم کاری این است که سینما و تلویزیون از قهرمان خالی شده است.

وی با بیان این که داستان زمانی شکل می گیرد که قهرمان و ضدقهرمان با هم معرفی شون ، تصریح کرد: ما می توانیم با نمایش چهره واقعی منافقین که بهترین نمونه ضدقهرمان هستند، چهره واقعی شان را به نسل جوان بیشتر بشناسانیم.

برمهانی درباره اقدامات معاونت سیما در پرداختن به حوادث تروریستی و جنایات دشمنان تاکید کرد: در دوره تحولی صداوسیما، دوازده میز تخصصی برای موارد اولویت دار در نظر گرفته شده است که یکی از این ها تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است. دفتر فیلمنامه در حدود دو ماه گذشته در معاونت سیما راه اندازی شده است و طبق آخرین آمار، هفت سریال با موضوعات «جنایات منافقین»، «تاریخ معاصر» و «حوادث پس از انقلاب» در دستور کار داریم که نگارش آن تمام شده یا در حال انجام است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان