ایران یکی از قربانیان جدی تروریسم است

Ghazanfarabadi864384

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت غرب از عاملان جنایت‌های تروریستی علیه مردم ایران، گفت که ایران یکی از قربانیان جدی تروریسم است.

به گزارش هابیلیان، «موسی غضنفرآبادی»، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به روز مبارزه با تروریسم و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: حمایت غرب از منافقین دلیل تداوم فعالیت‌ این گروهک تروریستی علیه مردم ایران است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از قربانیان جدی تروریسم مردم ایران هستند؛ اما این موضوع مورد توجه سازمان‌های بین المللی و کشورهای مدعی به اصطلاح مبارز علیه تروریسم قرار نمی‌گیرد؛ چراکه عاملان جنایت‌های تروریستی مورد حمایت مالی و اطلاعاتی آن‌ها هستند.

«غضنفرآبادی»، همچنین با اشاره به جنایت‌های متعدد گروهک تروریستی منافقین علیه مردم و کشور ایران و تداوم حمایت غربی‌ها از این گروهک تروریستی، بیان کرد: غربی‌ها اعتقادی به مبارزه با تروریسم ندارند و از منافقین به عنوان ابزاری علیه مردم ایران سوءاستفاده می‌کنند؛ مبارزه با تروریسم برای غربی‌ها جدی نیست؛ چگونه می‌توان از قاتلانی که دستشان به خون هزاران نفر از مردم ایران آلوده است، حمایت کرد و همزمان مدعی مبارزه با تروریسم شد؟

«غضنفرآبادی» در ادامه گفت: کشورهای غربی به عنوان حامیان عاملان جنایت‌های تروریستی علیه مردم ایران، فلسطین، … تنها موقعی سکوت خود را می‌شکنند که منافعشان بر اثر اقدامات تروریستی به خطر بیفتد.

به گفته وی، تروریسم حربه ای در دست کشورهای غربی است و مبارزه آن‌ها با تروریسم واقعیت ندارد؛ در واقع آن‌ها پشت این دروغ خود را پنهان می‌کنند تا به اهدافشان برسند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در پایان با بیان اینکه اگر ادعاهای کشورهای غربی در زمینه مبارزه با تروریسم درست بود، ما می‌بایست امروز شاهد محاکمه عاملان تروریسم علیه مردم ایران، فلسطین، یمن و .. بودیم، گفت: تروریست‎ها اکنون در کنار غربی‌ها جا خوش کرده و از حمایت غربی‌ها بهره مند هستند.


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان