اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی مجلس برگزار شد+تصاویر

Salgardmajlis

مراسم نخستین سالگرد شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) و به‌نقل از ایرنا، در این مراسم علاوه بر خانواده شهدای حادثه تروریستی مجلس، علی لاریجانی رئیس و علی مطهری و مسعود پزشیکان نایب رئیس مجلس، آیت الله امامی کاشانی خطیب جمعه تهران، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

Salgardmajlis1

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری که سخنران مراسم بود گفت: حادثه تروریستی مجلس باعث شد تا چهره استکبار جهانی و عوامل آن به ویژه داعش بر مردم ایران و جهان بیشتر آشکار شود.

وی افزود: طرح تروریستی مجلس همچون دیگر طراحی‌های دشمن باعث شد نه تنها خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد نشود، بلکه نظام تحکیم یابد.

Salgardmajlis4

اکرمی ادامه داد: وزیر خارجه سابق آمریکا اعتراف کرد که به بیش از 100 کشور رفته و آن‌ها را تشویق به ایجاد گروه تروریستی همچون داعش در خاورمیانه کرده است. دشمنان اسلام و ایران طی 40 سال گذشته هزینه‌های کلانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند اما بی‌فایده بوده است. با وجود اینکه عوامل استکبار به شکست خود در عراق و مبارزه علیه ایران اعتراف می‌کنند اما همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهند.

Salgardmajlis2

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری یادآور شد: مردم ایران باید هوشیار و آگاه باشند و جنایت داعش و ایادی آن را بر جهانیان آشکار کنند. خون شهدا همچون شهدای حادثه تروریستی مجلس، مدافعان حرم و مدافعان وطن باعث قدرت کشور و بیداری ملت می‌شود.

ساعت ١٠:٣٠ صبح هفدهم خرداد ٩٦ تعدادی از عوامل گروه تروریستی داعش وارد مجلس شورای اسلامی شدند؛ در همین فاصله تعدادی هم با ورود به حرم امام راحل دست به عملیات انتحاری زدند که در نتیجه این حمله تروریستی ١٧ تن به شهادت رسیدند.

Salgardmajlis5

اردیبهشت امسال دادگاه علنی و بدوی هشت تن از متهمان این حمله در شعبه ١٥ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار و حکم اعدام آنها صادر شد.

Salgardmajlis3Salgardmajlis6


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان