اوباما و مسئله منافقين!

Obama Mek2

ايالات متحده آمريکا قدرت مقاومت و عرض اندام در برابر افکار عمومي ايران و عراق که خواستار محاکمه و مجازات سريع سران منافقين هستند را از دست داده است و حتي با مظلوم نمايي هاي کليشه اي رايج در سياست خارجي خود نيز نمي تواند مهره هاي سوخته خود را از شرايط فعلي نجات دهد.زماني که خبر درگيري منافقين و دولت عراق بر سر تصرف پايگاه اشرف منتشر شد،ارتش آمريكا در عراق در اقدامي رياكارانه كه نشان از مظلوم جلوه دادن اين گروهك در افكار عمومي عراق و جهان دارد، اعلام كرد كه يك تيم پزشكي به اردوگاه اشرف ارسال كرده تا مجروحان اين گروهك را مداوا كند. باوجود اين اقدام آمريكا، افكار عمومي، عشاير، نهادهاي مختلف سياسي و غيردولتي عراق همچنان در بيانيه ها و اظهار نظرها، خواهان بسته شدن اردوگاه نفاق در عراق و اخراج عناصر آن به خارج از كشورشان هستند.

به راستي چرا ايالات متحده آمريكا زماني كه منافقين ملت ايران را به خاك و خون مي كشيدند و رزمندگان اسلام رابا مظلوميت به شهادت مي رساندند سكوت

مي كرد؟ از سوي ديگر،چرا زماني كه منافقين با همكاري حزب منحله بعث مبارزان عراقي را از پاي در مي آورد وسخت ترين شكنجه ها راعليه آنان اعمال مي نمود كاخ سفيد سخني در حمايت از كشته شدگان عراقي بر زبان نمي راند؟آيا باراک اوباما و هيلاري کلينتون که اصلي ترين حاميان تروريستهاي واقعي نظام بين الملل هستند پاسخ اين سئوالات را مي دهند ؟

گروهك تروريستي منافقين خود را در يك قدمي سقوطي سخت مي بيند.آنها در يافته اند كه كاخ سفيد و غرب ديگر توانايي ايستادگي در مقابل قدرت جمهوري اسلامي ايران را ندارند و در نهايت ناچارند قدرت ايران را به رسميت شناخته به قول برژينسکي تعامل با ايران قدرتمند را بياموزند. از اين رو غرب ديگر نسبت به منافقين نااميد شده است زيرا قدرت جمهوري اسلامي ايران بسيار بيشتر از حد تصور آمريکا و متحدانش بوده است.اين همان حقيقتي است که در طول سي سال اخير براي واشنگتن و هم پيمانانش به اثبات رسيده است.منافقين طي سالهاي اخير از هر ابزاري براي جلب رضايت مقامات غربي استفاده کرده اند و حتي در اين خصوص يک به يک با سران اروپايي گفتگو داشته اند اما مقامات غربي نيز ديگر طاقت التماسهاي بي رويه رجوي و همراهانش را ندارند!

غرب تا آنجايي که مي توانسته از توان منافقين جهت ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران استفاده نموده و در اين کارزار چيزي جز ضرر و شکست نصيبش نگرديده است.جرج گالوي، نماينده سرشناس پارلمان انگلستان معتقد است كه منافقين با ارائه اطلاعات غلط به برخي از سياستمداران انگليسي توانسته اند در ميان آنها براي خود طرفداراني كسب كنند و آنها را فريب دهند و اين مسئله تنها دليل خروج آنها از فهرست تروريستي انگلستان بود. گالوي با انتقاد از برخي از سياستمداران انگليسي ابراز نموده است كه نمايندگان اين سازمان تروريستي آزادانه در پارلمان انگلستان رفت و آمد مي كنند و برخي از نمايندگان بي اطلاع و مغرض پارلمان همانند لرد كوربت كه داراي عقايد عجيب و غريبي است با هماهنگي كامل با اين گروه تروريستي از آنها حمايت مي كنند و حاضر نيست حرف هاي مخالفان اين گروه در پارلمان انگلستان را بشنوند.

جرج گالوي در ادامه اظهارات خود مي گويد:

" من مطمئن هستم اگر آنها (منافقين)از پادگان اشرف خارج شوند سر از خيابان هاي اروپا و لندن در مي آورند و تروريسم را در سطح گسترده اي در اروپا رواج خواهند داد. گروه هايي كه مسائل حقوق بشري را دنبال مي كنند بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه در سايه روشنگري اين گروه ها مي توان سازمان منافقين را با ماهيت واقعي آن يعني تروريسم، به همه دنيا معرفي كرد."

 


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31