انقلاب اسلامی متکی به افراد نیست

14030302

سیدمحمدجواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان در مسجدالمنتظر حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، همزمان با حادثه تاسف‌بار شهادت رئیس‌جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر امورخارجه، استاندار آذربایجان‌شرقی و هیئت همراه، به دعوت امام جماعت مسجد المنتظر شهرک غرب مشهد، دبیرکل مؤسسه هابیلیان در این مسجد حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به ایراد سخن پرداخت.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان، در این سخنرانی با برشمردن حوادث متعددی که از ابتدای پیروزی انقلاب بر کشورمان حادث شده است گفت: ما در دهه اول انقلاب اسلامی حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. به ویژه این حوادث در سال 60 شدت گرفت و در یک بازه زمانی کوتاه چند ماهه مهم‌ترین شخصیت‌های این کشور از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و جمع زیادی از وزرا و نمایندگان مجلس در حوادث گوناگون تروریستی به شهادت رسیدند.

هاشمی نژاد افزود: همه اینها در شرایطی بود که آن زمان انقلاب اسلامی نهالی نوپا بود و ساختارهای قدرت هنوز شکل نگرفته بود. همچنین جنگ تحمیلی نیز در جریان بود و این انقلاب همزمان در دو جبهه داخلی و خارجی در حال نبرد بود. با همه این شرایط جمهوری اسلامی از این بحران عبور کرد و امروز به چنان صلابتی رسیده است که در پی وقوع حادثه برای رئیس‌جمهور کشور ما ده‌ها هیئت دیپلماتیک برای ادای احترام به کشورمان می‌آیند و صدها پیام تسلیت از قاره‌های مختلف ارسال می‌شود.

دبیرکل مؤسسه هابیلیان در ادامه افزود: اینها همه نمایانگر قدرت عظیم انقلاب اسلامی است که امروزه همه را در برابر آن به کرنش واداشته است و این نشان می‌دهد که این انقلاب متکی به افراد نیست. گرچه فقدان رئیس‌جمهور خسارتی بزرگ است اما ساختارها در این کشور چنان مستحکم است که می‌تواند در کمتر از 50 روز از شهادت رئیس‌جمهور مجدد انتخابات برگزار شود و دولت جدید مستقر شود.

هاشمی‌نژاد در پایان افزود: یقین بدانیم که جمهوری اسلامی از این مقطع نیز به سلامت عبور خواهد کرد و انشاالله بهترین‌ها برای ملت ایران و همه آزادگان جهان رقم خواهد خورد.

1403030201

پس از پایان این سخنان نیز جمعی از نمازگزاران با اجتماع در اطراف دبیرکل مؤسسه هابیلیان دقایقی را به پرسش از ایشان پرداختند.

/


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان