امنیت عراق به واسطه تروریست ها به خطر افتاده است

دبیرکل کانون هابیلیان گفت: شش سال است که آمریکایی ها وارد عراق شده اند اما مردم این کشور هنوز نتوانسته اند روی آرامش را ببینند زیرا امنیت در این کشور به واسطه وجود تروریست ها و آمریکا به خطر افتاده است.

 

 

Ashayerekhales02

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور) سید محمد جواد هاشمی نژاد با بیان این مطلب در جمع بیش از 30 تن از شیوخ عشایر، پزشکان و معلمین عراق در استان دیالی عراق ابراز داشت: اصلی ترین بهانه حضور آمریکایی ها در عراق ایجاد دموکراسی دراین کشور بوده اما با گذشت چند سال از حضور آنها مردم عراق هنوز روی آرامش و امنیت را ندیده اند.

یک میلیون کشته حاصل حضور آمریکا در عراق

وی ابراز داشت: آمریکایی ها با حضورشان در عراق خود را متولی امنیت در این کشور اعلام کردند اما حاصل این حضور تا اینجا بیش از یک میلیون کشته در عراق بوده است و این جای سوال دارد که آیا آمریکایی ها نمی توانند امنیت را در عراق برقرار کنند؟

وی در ادامه گفته های خود افزود: مسلما کشوری همچون آمریکا با توانایی بالایی که دارد به خوبی می توانست در مقابل تهدیدات و حضور تروریست ها در عراق واکنش نشان دهد و امنیت را به این کشور باز گرداند اما دولت مردان آمریکا ترجیح دادند تمام مشکلات موجود در عراق را به پای ایران بنویسند اما این مساله هیچ گاه از جانب مردم و دولت عزاق پذیرفته نشده است.

هاشمی نژاد ادامه داد: مسلما آمریکایی ها از ورود انبوه و حضور تروریست ها در عراق به خوبی مطلع هستند اما علت سکوت دولت مردان آمریکا در مقابل رفتار تروریست ها و فرافکنی مشکلات موجود در عراق به جانب ایران این است که آمریکایی ها برای ادامه حضور خود درعراق لازم است اوضاع این کشور را نا آرام نشان دهند تا بتوانند برای ماندن درعراق توجیه مناسبی داشته باشند.

حمایت آمریکا از تروریست ها علنی است

دبیرکل کانون هابیلیان با بیان اینکه حمایت از تروریست ها برای دولت آمریکا منافعی در پی دارد افزود: مسلما برای آمریکایی ها اهمیتی ندارد منافقین 12 هزار نفر را درایران به شهادت رسانده اند و یا اینکه القاعده چه جنایات و اعمال تروریستی انجام داده است بلکه حمایت از منافقین، القاعده و برخی دیگر از گروه های تروریستی دراولویت های آمریکا بوده است و با وجود تنفر مردم عراق از حضور منافقین دراین کشور همچنان آمریکایی ها منافقین را برای ایجاد فتنه انگیزی درعراق حمایت می کنند.

وی گفت: در همین راستا بود که تروریست های مورد حمایت آمریکا درمناطق شیعه نشین، اهل تسنن و کرد نشین به انفجار بمب اقدام می کنند تا عراق را کشوری ناآرام نشان دهند و این درحالی است که تروریست هایی زیادی از عربستان و دیگر کشورهای عربی در عراق حضور دارند اما تبلیغات آمریکایی ها همواره بر علیه ایران است.

 

 

Ashayerekhales03

 

وی آینده مردم عراق را آینده ای روشن ارزیابی و تصریح کرد: قطعا آینده روشن عراق به دست مردم این کشور رقم خواهد خورد و مردم ایران نیز امیدوارند با آگاهی خوبی که در مردم عراق شکل گرفته است بتوان سازندگی و توسعه عراق را با استفاده از نیروهای خود این کشور رقم زد و ما امیدواریم همان گونه که اردوگاه اشرف در حال جمع شدن است،این مساله تا انتها دنبال شود و بتوان دل مردم عراق و ایران را که لطمات زیادی از جانب این گروه دریافت کرده اند شاد نمود.

ادامه راه شهدا شایسته ترین اقدام است

 

 

Ashayerekhales04

 

در این دیدار نماینده آیت الله سیستانی نیز با ابراز خشنودی از حضور درایران و تمجید از فرزند شهید هاشمی نژاد گفت: جای خوشحالی است که شما ادامه دهنده راه پدرتان هستید و امیدوارم دیگر فرزندان شهدا نیز راه پدران شهید خود را ادامه دهند زیرا این عمل شایسته ترین اقدام است.

آیت الله هانی التمیمی افزود: برای مبارزه با استکبار و استعمار هیچ راهی به جز تمسک به اسلام نداریم و باید بدانیم که استعمار همواره با نقاب ظاهر می شود و از سلاح نفاق استفاده می کند.

وی گفت: به جز شما، ما هم جنایت های منافقین را به خوبی لمس کرده ایم و ملت عراق نیز توسط این فرقه ضربات و لطمات زیادی را متحمل شده است.

وی ملت ایران را ملتی بزرگ خواند و ادامه داد: سرزمین شما سرزمین اسلام است ضمن اینکه مردم عراق نیز آموخته اند که در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و برای رسیدن به آرمان های خود مبارزه کنند.

منافقین باید از عراق اخراج شوند

آیت الله التمیمی گفت: من از دهه 70 میلادی در استان دیالی ساکن هستم و می دانم که مردم این استان چگونه سنت های اسلامی را رعایت می کنند.

وی به نمایندگان استان دیالی که در این دیدار حضور داشتند اشاره کرد و گفت: نمایندگان این استان بارها از دولت عراق خواسته اند که منافقین را از این کشور اخراج کنند و برای تحقق این مساله راه پیمایی بزرگی نیز صورت گرفت.

نماینده آیت الله سیستانی خاطر نشان ساخت: درنیمه شعبان امسال مراسم جشن بزرگی در شهر خالص برگزار شد و علما و بزرگان این شهر خواستار اخراج منافقین از عراق شدند ضمن اینکه این مساله درخواست تمام علما و بزرگان عراق نیز می باشد.

وی نقشه استعمار را دخالت در امور داخلی کشورها و ایجاد تفرقه و نفاق عنوان کرد و گفت: باید با استفاده از اتحاد و در سایه هدایت مراجع تقلید و علمای بزرگ در مقابل دشمنان مشترکمان ایستادگی کنیم.

 

 

Ashayerekhales05

 

دیگر سخنران این مراسم شیخ قیس حسن بود که طی سخنانی ابراز داشت: تروریست ها می خواستند نور خدا را در دیالی خاموش کنند اما مردم دیالی در مقابل آنها ایستادند و خواستار اخراج منافقین و تروریست ها از عراق شدند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که دولت درخواست ما را اجابت کرد و نیروهای امنیتی عراق بر پادگان اشرف احاطه پیدا کردند.

 

 

Ashayerekhales06

 

در پایان این مراسم نیز دبیرکل کانون هابیلیان با ابراز خشنودی از حضور میهمانان عراقی در مشهد گفت: منافقین سوابق جنایتکارانه زیادی دارند و تلاش می کنند در مقابل تسلط ارتش عراق بر اردوگاه اشرف دست به مظلوم نمایی بزنند و با وجود اینکه نیروهای آنها تعدادی از افراد و نیروهای نظامی عراق را کشته و زخمی کردند اما باز هم تلاش می کنند خود را مظلوم معرفی کنند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان