امروز کثیف‌ترین چهره‌های تروریستی مدعی دموکراسی و حقوق‌بشر شده‌اند

Hashemi Nezhad

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: بعد از جنگ تحمیلی، دو دولت با اعمال سیاست غلط در حوزه تروریسم، غفلت از موضوع و نپرداختن به آن ضربه بزرگی به کشور زدند.

سیدمحمدجواد هاشمی نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) در گفت‌وگو با سرویس سیاسی صبح توس، با بیان اینکه شرایط ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توهمی را در اذهان آمریکایی ها ایجاد کرد که انقلاب اسلامی وابسته به رهبران آن هست گفت: نقش امام خمینی(ره)، روحانیت مؤثر و تبعیت مردم از مرجعیت دینی بررسی شده بود و به این جمع‌بندی رسیدند که رهبران انقلاب اسلامی اگر از صحنه سیاسی حذف شوند مردم دچار تحیر و به هم ریختگی شده و به دنبال آن فرصتی پیش خواهد آمد که آمریکا کشور ایران را قبضه کند.

وی افزود: در راستای حذف رهبران جامعه، تحریک و راه اندازی گروهک های تروریستی منافقین برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و عقب راندن مردم پیگیر می شد اما دشمن به این نکته توجه نکرده بود که مردم به لحاظ تفکر اسلامی امام(ره) و اینکه ایشان به دنبال احیای خواست درونی مردم بودند، از ایشان پیروی می‌کردند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: به صورت متوالی از همان روزهای اول انقلاب ترورهای شخصیت های انقلابی صورت گرفته و تلقی گروهک های تروریستی بر این بود که نباید گذاشت انقلاب اسلامی ریشه دار شود و قبل از آن با اموری مانند محاصره اقتصادی، حضور ناوهای جنگی در خلیج فارس و جنگ ایران و عراق مقابل انقلاب ایستاده و همچنین ترور رهبر معظم انقلاب، بمب گذاری دفتر ریاست جمهوری اسلامی و موارد دیگر طی چندماه رخ داد که در دنیا بی‌سابقه است.

وی افزود: در حوزه تروریسم، غفلت‌های زیادی کردیم که اگر این ادامه داشته باشد دشمن می تواند واقعیات کشور را قلب کند و در سایه ندانستن این موضوعات به اهداف شوم خود می‌تواند برسد.

هاشمی نژاد گفت: بعد از جنگ تحمیلی، دو دولت با اعمال سیاست غلط در حوزه تروریسم، غفلت از موضوع و نپرداختن به آن ضربه بزرگی به کشور زدند و این فرصت برای دشمن فراهم شد که بعد از دو دهه با چهره ای جدید خودش را نشان دهد و در دنیا جایگاه قاتل و مقتول را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه امروز کثیف ترین چهره های تروریستی در دنیا مدعی بحث دموکراسی و حقوق بشر هستند افزود: دغدغه های رهبرمعظم انقلاب که از چند سال گذشته بیان شده، جدی گرفته نشده و ایشان مجدداً پیگیری موضوعات حقوقی و اقدامات جنایت های گروهک های تروریستی را مورد تأکید قرار دادند چرا که قدرت های خارجی از ابزار گروهک های تروریستی تنها برای اقدامات تروریستی استفاده نمی کند بلکه بسیاری از پیشبرد مقاصد دشمنان در حوزه جنگ نرم توسط این گروهک ها انجام می شود و سؤال اینجاست که چرا بعد از ۳۷ سال مرکزی برای تجسیم جنایات گروهک ها برای مطلع شدن هیأت‌های حارجی وجود ندارد؟!

دبیر کل بنیاد هابیلیان آمار شهدای ترور را علی رغم اقتدار و امنیت کشور، در حال افزایش دانست و اظهار داشت: باتوجه به اینکه از ترور و تروریسم تعریف جامع، مورد پذیرش جهانی وجود ندارد و دولت ها بنا به اقتضای شرایط خود و مصالح سیاسی تعریف ارئه می دهند، نیاز به برنامه ریزی مستمر و حضور سازمان‌ها دارد.

وی افزود: تروریست تلقی شدن گروه های حماس و حزب الله دقیقا به همین دلیل است که تعاریف تروریسم در چارچوب اهداف سیاسی کشورها تغییر پیدا می کند و در پی تصمیم دولتی خاص برای رسیدن به هدفی خاص است.

هاشمی نژاد گفت: فتنه ۸۸ جریانی پیچیده بود که دشمن با طراحی بیست ساله به آن امید داشت و به دلیل اینکه گروهک هایی مانند بهائیت، انجمن حجتیه و منافقین هر آنچه در توان داشتند بکار گرفتند، اگر منابع رسمی اعلام کنند شهدای فتنه۸۸ در آمار شهدای ترور قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اتفاقات عجیب پیرامون کشورهای اسلامی و بیداری اسلامی رخ داده که نشان دهنده بیداری ملت ها است افزود: آمریکا دیگر توانایی اینکه خود را متولی حقوق بشر نشان دهد، ندارد لذا تروریسم را به خوب و بد تقسیم‌بندی می‌کند.

دبیر کانون خانواده شهدای ترور انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، شهدای مبارزه با ترور محسوب می شوند چرا که ترور و تروریست از ابزارهای اصلی پیش برنده کشورهای غربی است که هرکجا نتوانند حضور رسمی داشته باشند از آن بهره می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه، ایران قربانی اصلی تروریسم است گفت: در حوزه های داخل و خارج از کشور نیازمند برنامه ریزی هستیم، اما موضوع تروریسم در کشور ما بعضاً توسط مسئولین به صورت ساده انگارانه دیده می‌شود و علاوه بر اینکه تروریسم را فقط اقدام مسلحانه تلقی می کنند، به کارکرد آن در جنگ نرم نیز اشراف ندارند.

 

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان