امروز داعش نمونه قوی‌شده گروهک منافقین است

Mansoori

جواد منصوری از مبارزین انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از کتاب «سراب آزادی» گفت: امروز داعش نمونه قوی‌شده طرز تفکر گروهک منافقین است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از تسنیم؛ آیین رونمایی از کتاب «سراب آزادی» نوشته مریم سنجابی با حضور جواد منصوری و نرگس بهشتی در بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران «شهرآفتاب» رونمایی شد.

جواد منصوری در این مراسم گفت: از سال 1350 تاکنون با گروهک منافقین برخورد داشته‌ام و تاکنون دو بار توسط این سازمان ترور شدم که در دفعه دوم 13 گلوله به بنده اصابت کرد. من از لحاظ روحی و فکری گروهک منافقین را به‌خوبی می‌شناسم.

وی افزود: جوانان ما باید راجع به توطئه‌های منافقین اطلاع داشته باشند و فکر نکنند که این طرز تفکر پایان یافته است. خوشبختانه در این زمینه کتاب‌های ارزشمندی نوشته شده است. جوانان ما باید بدانند که چرا ما با این طرز تفکر مخالفیم و با آن مبارزه می‌کنیم.

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق منافقین منطق کشتن بود، آنها می‌گفتند، فلانی آدم خوبی است اما باید کشته شود. در کتاب «سراب آزادی» کسی این داستان را روایت می‌کند که خود سالها در بطن سازمان مجاهدین خلق [منافقین] بوده است. یکی از ویژگیهای این کتاب نثر موشکافانه و روان آن است.

وی افزود: این کتاب می‌توانست از تجزیه و تحلیل بیشتری استفاده کند و نویسنده می‌توانست آنجایی از کتاب را که زندانی می‌شود بیشتر توضیح دهد.

منصوری تصریح کرد: در سال 1350 که فرقه منافقین شروع به کار کردند خیلی از بزرگان فریب آنها را خوردند اما این امام بود که یک تنه ایستاد و گفت این گروهک اهدافی شیطانی در سر دارد.

منصوری اظهار کرد: بسیاری از اعمالی که امروز داعش آنها را انجام می‌دهد بنیادش از گروهک منافقین گرفته شده است. چه داعش و چه گروهک منافقین یک استاد دارند و آن هم سازمان صهیونیست جهانی است.

Sarabazadi

نرگس بهشتی (عضو یکی از خانواده‌های قربانی سازمان منافقین) بیان کرد: دو تن از برادرانم در سال 1380 توسط گروهک منافقین فریب داده شدند و به‌ بهانه کار وارد این سازمان شدند. در آن سالها کسی اطلاعات درستی از این گروهک تروریستی نداشت و به‌خاطر همین بی‌اطلاعی بسیاری از خانواده‌ها فریب این گروهک را خوردند.

مریم سنجابی در این مراسم گفت: کتابی که در حال حاضر آن را دست دارید حاصل 23 سال از زندگی من در سازمان مجاهدین خلق [منافقین] است. کلمه مجاهدین خلق یعنی نابود کردن انسانها؛ من در سال 1359 با علاقه خود وارد سازمان مجاهدین خلق [منافقین] شدم و در سال 1372 متوجه شدم این گروهک فقط اهدافی شیطانی را دنبال می‌کند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که این کتاب را به رشته تحریر در آوردم و معتقدم این کتاب بسیاری از جوانان را راجع به سازمان مجاهدین خلق [منافقین] آگاه می‌سازد. به‌نظرم زنده یا مرده بودن مسعود رجوی هیچ ارزشی ندارد چرا که رهبری که خود عقب می‌ایستد و افرادش را به کشتن می‌دهد ارزش صحبت کردن ندارد.

در پایان این مراسم کتاب «سراب آزادی» توسط جواد منصوری و مریم سنجابی رونمایی شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان