اقدامات ایران مانع از قدرت‌یافتن گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه شد

Abootorabi

نایب‌رئیس مجلس گفت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران مانع از قدرت‌یافتن گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه شد و جامعه جهانی از مخاطرات جدی ناشی از دست‌یافتن گروه‌های تروریستی به قدرت سیاسی نجات داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با بوبلان رئیس کمیته روابط خارجی و دفاعی مجلس سنای جمهوری چک در پراگ سیاست های دوگانه قدرت های غربی در قبال بسیاری از موضوعات و معضلات کنونی جامعه جهانی را عامل عمده رنج و درد جامعه بشری دانست و گفت: همه نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مسئولیت در زمینه مقابله با این سیاست های دوگانه را دارند.

وی در همین زمینه به رفتار دوگانه غرب در زمینه حقوق بشر و استفاده از فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: در حالی که قدرت های غربی به دستیابی رژیم صهیونیستی به سلاح هسته‌ای کمک کرده اند، ولی در مقابل استفاده صلح آمیز ملت ایران از فناوری هسته ای موضع گیری کردند.

ابوترابی فرد در ادامه به موضوع مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: اقدامات جمهوری اسلامی ایران مانع از قدرت یافتن گروه های تروریستی در عراق و سوریه شد و جامعه جهانی از مخاطرات جدی ناشی از دست یافتن گروه های تروریستی به قدرت سیاسی نجات داد.

وی اضافه کرد: گروه های تروریستی با حمایت های اطلاعاتی و تسلیحاتی غرب و همپیمانان آنان قدرت گرفتند و اینک به خطری جدی برای اروپا و جامعه جهانی تبدیل شده اند.

ابوترابی فرد ریشه اصلی مشکلات منطقه را شکل گیری رژیم صهیونیستی و غصب سرزمین های فلسطین دانست.

در این دیدار «بوبلان» رئیس کمیته روابط خارجی و دفاعی مجلس سنای جمهوری چک نیز تروریسم را دشمن مشترک همه کشورهای جهان دانست و گفت: تنها با همکاری جمعی منطقه‌ای و بین‌المللی می‌توان صلح و ثبات پایدار در جهان ایجاد کرد.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان