افزایش تنش میان شهروندان آلبانی و منافقین

FireShot Capture 235   Report TV  Bashkjetesa E Vshtir Me Muxhahedint Banort N Manz     Wwwyoutubecom

 رسانه های آلبانیایی از بروز تنش میان ساکنان منطقه مانز با گروهک منافقین بر سر تصاحب مشکوک برخی اراضی این منطقه خبر دادند.

 

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، رسانه های آلبانی از جمله پایگاه خبری شیپ تارجا روز پنجشنبه گذشته در گزارشی از بروز نارضایتی های گسترده و نگرانی شدید ساکنان منطقه مانز در نزدیکی دورس تیرانا که اردوگاه گروهک منافقین در آنجا قرار دارد خبر دادند.

 

این رسانه آلبانیایی با انتشار گزارشی با عنوان «همزیستی دشوار با مجاهدین خلق (منافقین): ایرانی ها قبرستان را اشغال می کنند» نوشت: ساکنان مانز در دورس پس از فروش بخشی از منطقه به مجاهدین توسط دولت، در کنار قبرستان منطقه تجمع و اعتراض خود را اعلام کردند.

 

ساکنان مانز که با این فروش اراضی مخالف هستند می گویند مجاهدین با اینکه می توانند مردگان خود را در اطراف اردوگاه وسیع خود دفن کنند به سراغ قبرستان آنها رفته اند و اکنون نیز در حال حصار کشی زمین های خریداری شده با ستون های بتنی هستند. این شهروندان می گویند مجبور شده اند بر خلاف رویه، در هر قبر، دو یا سه نفر از مردگان خود را در قبرستانی که سال ها متعلق به آنها بوده و اکنون در اختیار مجاهدین است دفن کنند.

 

شهروندان مانز همچنین به رسانه ها گفته اند، منافقین برای کفن و دفن مرده هایشان و مراسم خاصی که برگزار می کنند برای ساعت ها خیابان را مسدود می کنند و این موضوع باعث آزار و اذیت آنان شده است.

 

این اهالی خواستار دیده شدن شکایت خود توسط دولت آلبانی شده اند و خواستار خروج فوری منافقین از قبرستان شده اند. آنها می گویند نگرانی های آنان تاکنون مورد توجه دولت قرار نگرفته است و اگر موضوع بار دیگر تکرار شود، نگهبانانی را از اهالی منطقه در قبرستان خواهند گماشت، حتی اگر به قیمت کتک خوردن شان از منافقین تمام شود.

 

از سویی دیگرانتشار این خبر و فیلم های اعتراضی شهروندان آلبانی که در رسانه های این کشور بازتاب یافته باعث خشم منافقین شده است. منافقین با ترفند نخ نمای همیشگی و شناخته شده شان، این دسته از شهروندان آلبانیایی را متهم کرده اند که مزدوران جمهوری اسلامی هستند! علاوه بر اینکه پس از تهدید پایگاه های خبری اورا نیوز و دورس لاجم آلبانی توسط منافقین، این دو پایگاه مجبور به حذف اخبار اعتراضات شهروندان آلبانیایی از سایت خود شدند.

 

در همین حال کاربران آلبانیایی نیز نارضایتی خود را از رفتارهای خصومت آمیز گروهک تروریستی منافقین در پست هایی مربوط به گزارش تلویزیونی پایگاه شیپ تارجا نشان دادند. جورجی یزیراج گفته است که این مشکلات توسط دولت به وجود آمده است. این زباله ها کم تعداد هستند و به همان جایی که آمده اند باید بازگردند. آن زباله ها را آنجا رها نکنید. ادری فلوریان دیگر کاربر آلبانیایی این رخداد ها را نتیجه خواب زدگی مردم آلبانیایی قلمداد کرده است. پاپو دیگر شهروند آلبانیایی در پاسخ به پرسش یک کاربر درباره اینکه مجاهدین چه کسانی هستند آنها را افرادی منحرف و دارای انحطاط معرفی کرده است.

 

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان