افراطیون و تروریست‌ها در جهت منافع غرب، چهره‌ای خشن از اسلام ترویح می‌دهند

Terorism4

نماينده مجلس ملي جمهوری ترکیه با اشاره به موج اسلام هراسی غرب علیه مسلمانان گفت: متاسفانه از سوی افراطیون و تروریست‌ها چهره‌ای خشن از اسلام در جهت منافع غرب ترویح و تبلیغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایسنا، در ملاقات  محمد ابراهيم طاهريان با  اکمل الدين احسان اغلو که در محل مجلس ملي جمهوری ترکيه صورت گرفت، احسان اغلو با اشاره به نقش مهم و جایگاه تاثیر گذار سازمان همکاري اسلامي و پتانسيل‌هاي موجود در آن خواستار تعامل هر چه بيشتر ميان اعضاي اين سازمان و جلوگيري از اعمال نظر و نفوذ برخی کشور های عضو که در مسیر اهداف دشمنان اسلام حرکت می کنند در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی اين تشکل مهم  اسلامی شد.

وی با اشاره به موج اسلام هراسی غرب علیه مسلمانان گفت: متاسفانه از سوی افراطیون و تروریست‌ها چهره‌ای خشن از اسلام در جهت منافع غرب ترویح و تبلیغ می‌شود. بنابراین برای مقابله موثر و مبارزه با اسلام هراسی باید کشور های اسلامی به طور متحد چهره اصیل رحمانی دین مبین اسلام را تبین و به جهانیان معرفی کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار با اشاره به ضرورت برقراری وحدت ميان امت اسلامي با توجه به شرايط بحرانی منطقه گفت: سازمان همکاری  اسلامی نقش مهمی در برقراری و ایجاد ثبات، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی و معرفی اسلام در منطقه و جهان دارد. بر این اساس کشورهای مسلمان باید مشترکا و بدون جهت گيري خاص يا تاثير پذيري از برخي کشورها که سیاست‌های دشمنان اسلام را تعقیب می‌کنند، در راستای نقش آفرینی موثر برای  مبارزه هماهنگ با افراط گرایی، تروریسم و تبین چهره اسلام ناب محمدی (ص) گام بردارند.

طاهریان حفط تماميت ارضي کشورهای منطقه خصوصا سوریه و عراق را یک ضرورت عنوان و تاکید کرد: راه حل و امکان برون رفت از بحران سوریه قطعا سياسي است و حمایت از افراطیون وتروریست‌ها عامل بی‌ثباتی، افزایش بحران وتوسعه ناامنی برای منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: ثمره تلخ و نتیجه تصمیمات غلطی که از سوی برخی برای حمایت از تروریسم و توسعه افراط گرایی اتخاذ می‌گردد، دیر یا زود گریبان حامیان جنایت کاران را خواهد گرفت.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان