اعلام برائت یک حزب سیاسی اسپانیایی از تروریست‌های منافقین

Vox Abascal

فارن پالیسی در گزارشی به ارتباط گروهک تروریستی منافقین با حزب افراطی «واکس» اسپانیا که تمایلات نژادپرستانه دارد پرداخته و از کمک مالی گروهی که خود را مسلمان می‌خواند به یک حزب دست راستی افراطی در اروپا که گرایشات ضد اسلامی دارد، ابراز تعجب کرده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، در ابتدای این گزارش به گرایشات ضد اسلامی حزب دست راستی واکس پرداخته شده و از قول معاون دبیر ارتباطات بین‌الملل این حزب آمده است: اروپا آن‌چه را امروز دارد مدیون اسپانیاست، مدیون کمک ماست، از همان زمانی که در قرون وسطی جلوی رشد و توسعه اسلام را گرفتیم.

در ادامه این گزارش به ارتباط این حزب افراطی با گروهک تروریستی منافقین پرداخته شده: با توجه به شهرت واکس به ترویج اسلام‌هراسی، زمانی‌که در ماه ژانویه گزارشاتی درباره تأسیس آن با کمک‌های مالی گروهی ایرانی در سال 2013 منتشر شد، نوعی رسوایی برای واکس بوجود آمد. اما در واقع واکس از کشور ایران پولی دریافت نکرده بود و حقیقت تعجب‌برانگیزتر از این ماجراست.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: اسنادی که بدست روزنامه ال‌پایس اسپانیا رسیده نشان می‌دهند در بازه زمانی بین تأسیس حزب واکس در سال 2013 تا انتخابات پارلمان اروپا در سال 2014، طرفداران شورای ملی مقاومت ایران [یکی از سازمان‌های پوششی گروهک تروریستی منافقین] تقریباً یک میلیون یورو به این حزب کمک مالی کرده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش نوشته شده است: سیاستمداران آمریکایی مانند رودی جولیانی و جان بولتون سازمان مجاهدین خلق را به عنوان اپوزیسیون مشروع حکومت ایران جلوه می‌دهند. اما در سوابق این گروه گرایشات مارکسیستی و اسلام‌گرایانه دیده می‌شود که در سال 2012 از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا خارج شده است. حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که چرا چنین گروهی باید از یک حزب افراطی دست راستی و مروج اسلام‌هراسی در اسپانیا مانند واکس حمایت کند؟

در ادامه، این مقاله به برخی از منابع مالی گروهک تروریستی منافقین در گذشته و اکنون اشاره می‌کند که صدام حسین و دیکتاتوری سعودی از جمله مطرح‌ترین منابعی هستند که از آنان نام برده می‌شود.

در بخش انتهایی این مقاله نیز بخشی از گفتگوی فارن پالیسی با یکی از سخنگویان حزب واکس درباره ارتباط با منافقین منتشر شده است که سخنگوی واکس هرگونه ارتباطی را با این گروهک تروریستی رد کرده و تأکید می‌کند مبالغی که از سوی این سازمان به حزب واکس پرداخت شده، صرفاً کمک‌های مالی این سازمان به شخص الخو وایدال کوادراس بوده که وی نیز از حزب واکس جدا شده و اکنون مسئولیتی در حزب ندارد و با رفتن وی، هرگونه ارتباطی بین این دو گروه قطع شده است. سخنگوی این حزب اسپانیایی همچنین تأکید می‌کند این کمک‌ها به منظور جبران خدماتی بوده که کوادراس در طول مدت نمایندگی‌اش در پارلمان اروپا به منافقین انجام داده است.

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان