اعتقاد راسخ به اسلام و مکتبی بودن از خصوصیات بارز شهید انصاری بود

Ansari Noorani

امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: اعتقاد راسخ به اسلام و مکتبی بودن از خصوصیات بارز شهید انصاری بود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ساجدی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تنها استاندار شهید کشور علی انصاری و شهید نورانی معاون وی و 28 شهید کارمند شهرستان رودسر در مسجد گلزار شهدای رودسر اظهار داشت: شهید علی انصاری انسانی مومن و با اخلاص بود که سراسر عمر با برکت خود را وقف اسلام کرد.

امام جمعه آستانه اشرفیه گفت: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از وفادارترین نیروها به امام راحل و انقلاب بود و اعتقاد داشت اسلام توانایی اداره جامعه را دارد.

ساجدی افزود: وی در طول زندگی خود دغدغه نسبت به محرومین و مستضعفین را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و هیچ‌گاه در این راه و در جهت خدمت به آنان لحظه‌ای تردید نکرد و در نهایت هم در این راه به شهادت رسید.

وی پایبندی شهید انصاری به ارزش‌های دینی در طول زندگی را نشانه محکمی برای مکتبی بودن وی خواند و بیان کرد: وی در زمان حضور خود در آمریکا نیز به این اصول اخلاقی و دینی پایبند ماند و این روحیه وی ثمره تربیت در یک خانواده مذهبی و دینی است.

امام جمعه آستانه اشرفیه فلسفه برگزاری یادواره‌های شهدا را تداوم راه آنان دانست و گفت: بی تردید امروز در برابر همه هجمه‌های دشمنان، معرفی این الگوهای ایثار و شهادت می‌تواند یاری دهنده نسل جوان جامعه در برابر هجمه‌های دشمنان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه‌خوانی و سینه زنی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور است که در تاریخ 15 تیرماه 1360 به همراه معاونش شهید نورانی در خیابان لاکانی شهر رشت به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان