اسرائیل شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری است

Shamkhanifelestin

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اسرائیل شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری است، گفت: ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک‌های اطلاعاتی بخشی از این همکاری‌ها برای کشتار مسلمانان و تشدید درگیری‌ها در کشورهای اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از فارس، رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون انتفاضه مردمی و تحولات فلسطین با وی گفت‌وگو کرد.

علی شمخانی در این دیدار با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران و ضرورت مقابله مستمر با سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تأکید کرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در اشغالگری و شقاوت حد و مرزی نمی‌شناسد و ادعاهای این رژیم در مورد سرزمین‌های اشغالی جولان نشان‌دهنده طرح‌های خطرناکی است که برای دیگر سرزمین‌های اسلامی در سر می‌پروراند.

نماینده مقام معظم رهبری عنوان کرد: اسرائیل شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری است و ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک‌های اطلاعاتی بخشی از این همکاری‌ها برای کشتار مسلمانان و تشدید درگیری‌ها در کشورهای اسلامی است.

وی مهمترین اولویت جهان اسلام را حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف عنوان کرد و با اشاره به رفتار کشورهایی که با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در جهان اسلام مسیر برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را می‌پیمایند، افزود: حاکمان وابسته‌ای که مسیر ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام را می‌پیمایند در دادگاه تاریخ و در پیشگاه ملت‌های خود محکوم به خیانت هستند.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب،‌ فاقد مشروعیت و در سراشیبی افول می‌دانیم و هر اقدامی که منجر به تأیید این رژیم با چشم‌پوشی از بازپس‌گیری سرزمین‌های فلسطین شود را مردود می‌‌دانیم.

وی با تقبیح حاکم شدن سیاست‌های تفرقه‌آمیز در جهان اسلام که موجب کاهش حساسیت نسبت به فلسطین و ضرورت استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است، اظهار داشت: برخی کشورهای عربی با تلاش برای مقابله با جمهوری اسلامی که عامل ثبات و صلح در منطقه است مسیر تضعیف جبهه مقاومت و همکاری با دشمنان جهان اسلام را می‌پیمایند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان