ادای احترام رئیس‌جمهور به شهدای حوادث تروریستی در چابهار

14000612000004 Test NewPhotoFree

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این سفر همچنین با حضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار، با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 

وی پس از ادای احترام به مقام شهدا، تاکید کرد: بدون تردید نقش شهدای مدافع امنیت در ایجاد امنیت و آرامش برای منطقه بسیار مهم و کلیدی است و به خانواده‌های محترم این شهیدان گرانقدر می‌گویم که درست است فرزندان شما شهید شدند، اما شهادت آنان برای منطقه، کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار امنیت‌آفرین بوده و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش در کسوت و جایگاه شهادت کمتر از زمان حیات‌شان نیست.

 

رئیس جمهور با ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران کشور و خانواده‌های این عزیزان اظهارداشت: مدافعان امنیت و مرزبانان در منظومه فکری ما و در سیره و گفتار امامان بزرگوار جایگاه و مقام بسیار رفیعی دارند و باید همواره نسبت به آنان ادای احترام کنیم.

 

رئیسی افزود: پیام شهدا همواره در فضای ایران اسلامی طنین انداز است واگر کسی گوش شنوا داشته باشد، حتما پیام آنها را که پیام خداخواهی، حق‌خواهی، توجه به مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمنان، خدمت به مردم و گره‌کشایی از کار مردم است، می‌شنود.

 

رئیس جمهور از خداوند خواست که وی و مردم ایران را همواره قدردان شهدا قرار داده و توفیق شناخت راه شهدا و گام نهادن در این مسیر را به ایشان عطا کند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان