اجتماع خانواده‌های معظم شهدا در محکومیت توطئه علیه ایران در سازمان ملل

N00445375 T

جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت، ترور، دفاع مقدس و... برای دفاع از حقوق زنان در ایران و محکومیت توطئه علیه ایران در سازمان ملل مقابل دفتر این سازمان در تهران تجمع کردند.

به گزارش هابیلیان به نقل از «ایثار»، در این تجمع که با حضور پرشور خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، ترور، مدافع حرم و امنیت برگزار شد، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی بر لزوم بی‌طرفی سازمان ملل متحد و عدم یک‌جانبه‌گرایی تأکید کردند.
بانوان ایثارگر لغو عضویت زنان ایران در سازمان ملل را در راستای تحریم‌های ظالمانه علیه زنان و کودکان ایران و با هدف یکجانبه‌گرایی و خاموش کردن چند صدایی در این سازمان اعلام کردند.
تجمع‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، تقدیم شهدای مدافع امنیت را حاصل اقدامات آشوبگران دانسته و آمریکا و کشور‌های غربی را ناقض حقوق بشر، از جمله حقوق زنان عنوان کرده و در این راستا، به جنایت‌های این کشور‌ها در غرب آسیا، به خصوص افغانستان و عراق و همچنین حمایت‌های آن‌ها از رژیم بعث عراق با ارسال تسلیحات نظامی خصوصاً سلاح‌های کشتارجمعی، اشاره کردند.
N00445389 R B 006
خواهر شهید «سیدروح الله عجمیان»، شهید امنیت استان البرز که اخیراً توسط عده‌ای از اغتشاشگران به طرز  فجیع و مظلومانه‌ای به شهادت رسیده است با حضور در این اجتماع گفت: این سازمان برای ملل نیست بلکه فقط برای آمریکا و گوش به فرمان اوست.
وی افزود: دشمنان بدانند اگر روح‌الله را از ما گرفتند، اما هزاران روح‌الله امثال روح‌الله خمینی (ره) و روح‌الله عجمیان در این کشور متولد می‌شوند و اجازه نخواهند داد خون پاک شهدا توسط عده‌ای خودفروخته و فریب‌خورده پایمال شود و به زودی پاسخگو خواهند بود.

N00445389 R B 008
در انتهای این مراسم، بیانیه این تجمع خطاب به سازمان ملل متحد توسط مادر شهید مدافع حرم، «مجید قربانخانی» قرائت شد که متن آن به این شرح است:
 ما زنان ایران زمین، زنان مقاومت و ایثار، کسانی که برای استقلال و پیشرفت ایران تا پای دادن جان عزیزانمان ایستاده‌ایم، امروز در اینجا جمع شدیم تا درد و رنج هفته‌های گذشته را که بر ما خانواده‌ها و فرزندانمان وارد شده را به گوش سازمان ملل برسانیم.
 نمایندگان زنان ایران کسانی هستند که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کردند، برای دفاع از امنیت ایران و منطقه در برابر حمله‌های داعش بهترین عزیزانشان را تقدیم کردند و اکنون در خیابان‌های ایران، تروریست‌ها و داعشی‌هایی که توسط قدرت‌های غربی حمایت می‌شوند، عزیزان آنها را سلاخی می‌کنند.
ما در هفته‌های گذشته شاهد پاره پاره شدن پیکر عزیزانمان در کوچه‌های شهرمان بودیم و با صبوری همه این دردها را تحمل کردیم، اما به دروغ در مجامع بین‌المللی کشته‌سازی کردند و دخترانی را به دروغ و بی هیچ مستندی به عنوان مقتول معرفی کردند و در پی آن به دنبال اقدام یکجانبه و قهری سازمان ملل علیه ایران هستند.
ما چنین اقدام قهری را نسبت به نقض حقوق زنان محکوم می‌کنیم و لغو عضویت زنان ایران در سازمان ملل را در راستای تحریم‌های ظالمانه علیه زنان و کودکان در این کشور و با هدف یکجانبه‌گرایی و خاموش کردن چند صدایی در این سازمان می‌دانیم.
 لذا فریاد اعتراضمان را به این کمیسیون و به سازمان ملل اعلام می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که بی‌طرفی و دغدغه‌مندی در مورد حقوق زنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ما از سازمان ملل می‌خواهیم عضویت کسانی را لغو کنند که با عملیات تروریستی در صدد آشوب در کشورهای دیگر و تحمیل نظرات خود بر جامعه جهانی هستند.
لغو عضویت زنان ایران لکه ننگی بر کمیسیون مقام زن خواهد بود و نشانی از تبعیض در جامعه بین‌المللی علیه زنان ایران تلقی می‌گردد.
N00445389 R B 022


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان