اجازه اغتشاش و ترور در داخل ایران را به هیچ طرفی نخواهیم داد

3655216

وزیر امور خارجه گفت : مطالبات مسالمت آمیز مردم را می شنویم و به آن پاسخ می دهیم، اما اجازه اغتشاش و ترور در داخل کشورمان را به هیچ طرفی نخواهیم داد.

به گزارش هابیلیان به نقل از مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به بلگراد سفر کرده، یکشنبه ۱۳ آذر ماه در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه صربستان طی اظهاراتی گفت: از جمله موضوعاتی که با همکارم درباره آن رایزنی کردیم گفتگوهای وین و برجام بود. اولا برای وزیر خارجه صربستان توضیح دادم که اغتشاشات اخیر در ایران با سوءاستفاده و مداخلات خارجی چند لایه و یک جنگ ترکیبی همراه بود. ملت ما از این جنگ ترکیبی با بصیرت، سرافرازی و موفقیت بیرون آمد. برای ما کاملا قابل درک بود که آمریکا و چند کشور معدود غربی به دنبال اعمال فشار، تشویق آشوب و ترور در ایران هستند. یکی از اهداف آمریکا، وادار کردن ایران در میز مذاکرات هسته ای برای کسب امتیازات بزرگ به نفع آمریکا بود.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: تردید نکنید ما در منطقه خود از دموکراسی قوی برخورداریم و مطالبات مسالمت آمیز مردم بزرگ ایران در موضوعات مختلف را می شنویم و به آن پاسخ می دهیم. اما اجازه اغتشاش و ترور در داخل کشورمان را به هیچ طرفی نخواهیم داد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان