آیت‌الله صدیقی: شهید هاشمی‌نژاد انحراف منافقین را بر همگان آشکار کرد

685G

امام جمعه موقت تهران گفت: شهید هاشمی‌نژاد یکی از اهالی علم بود که به‌پیروی از خط انبیاء، انحراف منافقین را بر همگان آشکار کرد.

به گزارش هابیلیان به نقل از فارس ، آیت الله کاظم صدیقی دیروز در مراسم بزرگداشت شهید عبدالکریم هاشمی نژاد و یکی از فرماندهان دفاع مقدس که در صحن جامع گوهرشاد حرم مطهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهید هاشمی‌نژاد یکی از اهالی علم بود که به‌پیروی از خط انبیاء، انحراف منافقین را بر همگان آشکار کرد؛ گفت: شهید هاشمی‌نژاد، طلبه‌ای منافق‌شناس بود، او همچنین، در زمینه معرفی منافقین خط‌شکن بود.

امام جمعه موقت تهران یکی از دلایل شرایط اقتصادی امروز کشور را دچار مشکل کردن اقتصاد ایران توسط برخی از سرمایه‌داران دانست و افزود: آنها از روی قصد این کار انجام می‌دهند، البته اگر دولت نتواند بحران ایجاد شده را مدیریت کند، کارآمد نیست.

وی با انتقاد نسبت به‌انجام فعالیت‌های نادرست از جمله توهین عده‌ای به‌طلبه‌ها، این موضوع را ناشی از بی‌تدبیری عده‌ای دانست و متذکر شد: تروریست‌های اقتصادی در حالی امروز همچون منافقین در اوایل انقلاب عمل می‌کنند که قطعا بصیرت مسؤولان و مردم نمی‌گذارد نقشه‌های آن‌ها عملی شود.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: متأسفانه برخی  از افراد که لباس اهل علم بر تن دارند، التقاطی فکر می‌کنند، آنها غرب‌گرا هستند و همراه با جامعه جهانی شده‌اند.

امام جمعه موقت تهران جریان هدایت انبیای الهی را در چارچوب اوامر الهی دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری، نائب امام هستند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان