آمریکا نوع جدیدی از تروریسم اقتصادی غیرانسانی را علیه ملت ایران اعمال کرده است

01212521

ایامی که در کشور ما بعنوان هفته بزرگداشت قوه قضاییه نامیده شده، به واسطه حرکت تروریستی منافقین در سال ۱۳۶۰ و ترور آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از مقامات کشورماست

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه در نشست سفرا و کارداران کشور‌های خارجی و نمایندگان سازمان‌های بین المللی ضمن خوش آمدگویی به سفرای حاضر در جلسه، مسئولین ستاد حقوق بشر، وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری و همه مدیران و مسئولان و همکاران قضایی با اشاره به کرامت انسان و حقوق بشرگفت: امروز متهمان حقوق بشر مدعیان آن هستند به طوری که کشورهایی در عرصه داخلی و بین‌المللی از متهمان حقوق بشر به معنای واقعی کلمه به شمار می‌روند.

رئیس دستگاه قضا در بخشی از صحبت‌هایش گفت: ایران در حالی به بهانه نقض حقوق بشر مورد حمله قرار می‌گیرد که گروهک‌های تروریستی و گروهک تروریستی به اصطلاح مجاهدین خلق که دستش به خون ۱۷ هزار ایرانی از کاسب و کارمند و زن و کودک آلوده است، از فهرست گروهک‌های تروریستی خارج شده و متاسفانه آزادانه هر سال در یک کشور اروپایی تجمع برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: ایامی که در کشور ما بعنوان هفته بزرگداشت قوه قضاییه نامیده شده، به واسطه حرکت تروریستی این گروهک در سال ۱۳۶۰ در شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از مقامات کشورماست؛ از همه این موارد مهمتر این است که اکنون شهروندان ایرانی با نقض هدفمند حقوقشان توسط تروریسم اقتصادی آمریکا مواجه هستند.

آیت الله رئیسی گفت: آمریکا با اعمال یک جانبه تحریم‌های غیرقانونی که تعداد آن‌ها به گفته مقامات وزارت خارجه این کشور به یک هزار مورد رسیده است، نوع جدیدی از تروریسم اقتصادی غیرانسانی را علیه ملت ایران اعمال کرده است؛ به گونه‌ای که این کشور حتی از ارسال کمک‌های بشردوستانه سازمان صلیب سرخ جهانی و کشور‌های مختلف برای کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی در بهار امسال جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: کشور‌های غربی آمریکا را علیه ملت ایران همراهی کردند و حتی از ارائه مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی به ایران خودداری کردند اینها  دلسوزان و حامیان حقوق بشر هستند؟

رئیسی ضمن قدردانی از تمامی مسئولان گذشته اظهار کرد: بدون تردید یکی از حوزه‌های تحول درزمینه تعامل محتوایی با دنیا می‌تواند موضوع تجربیات قضایی باشد. بنای ما تعامل و همکاری با تمام کشور‌ها بویژه کشور‌های اسلامی در موضوع قضایی و حقوق بشر است و از موضوعاتی که می‌تواند مناسبات بین جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی و ستاد حقوق بشر با کشور‌های دیگر را رقم بزند، حتما موضوع دفاع از حقوق بشر و مناسبات قضایی است.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان