آمریکا بزرگ‌ترین مبارزان ضد تروریسم را شهید کرد

4bxy4c2e9de4081tkwx 800C450

معاون شورای علمای پیوند عراق گفت: آمریکا بزرگ‌ترین مبارزان ضد تروریسم یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به شهادت رساند.

 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از ایرنا، شیخ محمود نوری دوشنبه شب در وبینار کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی گفت: آمریکا با هدف قرار دادن حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس خشم و ناراحتی خود را از اقدامات این دو شهید عزیز به نمایش گذاشت. زیرا حاج قاسم و المهندس توانسته بودند به یک پیروزی بزرگ مقتدرانه دست پیدا کنند و گروه های تروریستی داعشی را از عراق بیرون برانند.

 

وی افزود: این موضوع برعکس آن چیزی است که آمریکا ادعا می کند. آمریکا توسط وزارت خارجه خود بارها مدعی شده است که آمده تا منطقه را از تروریسم رهایی ببخشد. هر کس اظهارات و خبرهای ضد و نقیض کاخ سفید را دنبال کند، متوجه خواهد شد که داعش کاملا دست پرورده سازمان اطلاعات آمریکا است.

 

این تحلیلگر عراقی با تاکید بر رویه غیر قابل تغییر آمریکا اضافه کرد: ایالات متحده با هدف قرار دادن شهید سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس به وضوح نشان داد که تا چه اندازه از اقدامات حاج قاسم سلیمانی و حاج المهندس خشمگین شده بود. از سوی دیگر المهندس در عراق شاهکارهای زیادی داشت .

 

شیخ محمود افزود: آنچه که در میدان عمل از المهندس و حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم به وضوح نمایانگر آن است که این دو در راه صحیح گام برمی داشتند تا برای امت مسلمان عزت را به ارمغان بیاورند. در واقع اگر کسی بخواهد بیش از پیش با شخصیت حاج قاسم و حاج ابومهدی آشنا شود، در خواهد یافت که موضوع فلسطین و آزادی بیت المقدس و پشتیبانی از فلسطینیان ضعیف و بیچاره و مستضعف جزو اولویت های کاری آنها محسوب می شد.

 

ایران به یکی از قدرت های برتر غرب آسیا تبدیل شده است

 

دکتر عبدالصمد شیخ پژوهشگر هندی نیز گفت: امروزه ایران با استراتژی ها و سیاست های خاص و منحصر به فرد خود به یکی از قدرت های برتر نظامی و سیاسی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از طراحان و مجریان سیاست های منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: شهید سلیمانی با رفتار شایسته و خوب با افراد تحت فرمان خودش، مشهور بود. خصوصیات اخلاقی و منش این شهید که خود را مخلص انقلاب اسلامی می دانست و از ارادتمندان خاص امام خمینی (ره) به شمار می رفت، زبانزد عام و خاص در منطقه بود.

 

عبدالصمد شیخ ادامه داد: شهید سلیمانی همواره در تلاش بود تا علیه مشکلات و چالش‌های تمدن اسلامی بایستند و برای آن چاره اندیشی کند. شهید سلیمانی نمونه ای از اصول و راه حل های مشکلات امروزه تمدن اسلامی را پیشنهاد کرد که مهمترین آنها مبارزه با رشوه و فساد، مبارزه با تجمل گرایی و خودنمایی، احترام به مردم و خدمتگزاری برای آنان و پذیرفتن مسئولیت های اجتماعی توسط سیاستمداران از جمله توصیه های مهم این شهید برای جوامع اسلامی به شما می رود.

 

وی اضافه کرد: علما و پیشوایان دین بنابر نظر سردار شهید سلیمانی باید اولین و مهمترین مسئولیتشان حفاظت از دین باشد و مانع از اشاعه تفکرات و نگرش های سطحی در جوامع شوند.

 

سردار سلیمانی تجلی اوصافِ اولیای الهی بود

 

سید سامی خضرا، عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: شهید سلیمانی و المهندس، مردانی بودند که ما را به یاد زنجیره طلایی می اندازد که تا دوران پیامبران، اولیا، مراجع عظام و دانشمندان ما امتداد یافته است و هم اکنون به صورت سپاه پاسداران انقلاب در جمهوری اسلامی ایران و مجاهدان مقاومت اسلامی در لبنان نمایانگر شده است؛ مردانی که ما امروزه در جریان بخشی از دستاوردهای پر برکت شان و رمز و رازهایشان قرار گرفته ایم.

 

این فعال سیاسی لبنانی افزود: سلیمانی یک فرد خاکی بود و از هر گونه سخت گیری های بی مورد و تظاهر دوری می جست. او با دیگران بسیار ساده برخورد می کرد. همین امر باعث شده بود تا مردم با مشاهده وی به یاد خاطرات نقل شده از اولیا الهی می افتادند که دیگر در این زمانه مگر در موارد خاص هیچ نشانه ای از آنها نمی توان یافت .

کنفرانس بین المللی مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی به همت انجمن رهپویان فرهنگی ایرانیان و با حضور جمعی از اندیشمندان و نخبگان ایران و جهان، از شب یکشنبه آغاز شد و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد.

 

در این نشست افرادی همچون سید سامی خضرا، عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان، حجت الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، نبیل الحباوی امام جماعت حرم حضرت رقیه در کشور سوریه، حجت الاسلام صادق رجایی، دبیر کل موسسه یادبود امام خمینی(ره)در کارگیل-ایالت جامو وکشمیرهند، لاله افتخاری استاد دانشگاه و عضو شورای راهبری مجمع جهانی صلح اسلامی ، معصومه رشاد استاد دانشگاه، عبدالصمد شیخ محقق و پژوهشگر از هند، شیخ محمود نوری از علمای عراق، به ایراد سخنرانی و طرح دیدگاههای خود در سیره و فرهنگ مکتب شهید سلیمانی پرداختند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان