آمریکا، عراق و سوریه را به آزمایشگاه پرورش تروریسم تبدیل کرده‌است

 654541654164135

وزیر کشور ترکیه: آمریکا، عراق و سوریه را به آزمایشگاه پرورش تروریسم تبدیل کرده است اما ما قاطعانه اعلام می کنیم که با تروریسم مبارزه خواهیم کرد.

به گزارش هابیلیان و به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ سلیمان سولو وزیر کشور ترکیه در سومین سمپوزیوم امنیت با عنوان «نظم و بحران از مدیترانه شرقی تا بصره» که توسط آکادمی پلیس ترکیه در آنتالیا برگزار شده بود؛ گفت: آمریکا، عراق و سوریه را به آزمایشگاه پرورش تروریسم تبدیل کرده است اما ما قاطعانه اعلام می کنیم که با تروریسم مبارزه خواهیم کرد.

سلیمان سولو افزود: دو نفر به اصطلاح دیپلمات آمریکا 15روز قبل به دو استان ترکیه سفر کرده و با رهبران یک حزب سیاسی (حزب دموکراتیک خلقها) متهم به حمایت از تروریسم (پ ک ک) نشست مشترکی برگزار کردند و گستاخانه به آنها گفتند؛ شما مسائل را به ما شرح دهید و ما آن را به پنتاگون منتقل خواهیم کرد. سپس برای فریب ترکیه، بر سر سه نفر از سران پ ک ک جایزه تعیین کردند.

غربی ها می خواستند که امنیت منطقه را برهم بزنند و در شمال عراق یک دولت (کردستان) تاسیس کنند اما ترکیه و ایران و عراق متحد شدند و از تاسیس آن دولت جلوگیری کردند و به آمریکا و اروپا نشان دادند که این منطقه در حوزه تمدنی کشورهای منطقه قرار دارد و با اقدامات مشترک بازی بزرگ آنها را برهم زدند.

آمریکا و سازمان تروریستی «حزب اتحاد دموکراتیک» برای تقسیم چاههای نفت سوریه و واگذاری 75 درصد آنها به آمریکا و 25 درصد به گروه تروریستی توافق کردند. آمریکا عراق و سوریه را به مرکز و آزمایشگاه پرورش تروریسم تبدیل کرده است. در حال حاضر برای کشتن هر نفر، 60 تا 70 میلیون دلار بودجه اختصاص داده شده است. کشورهای منطقه، سلاح تولید نمی کنند اما کشورهای دیگر خارج از منطقه سلاح تولید و به کشورهای منطقه می فروشند و یا گروه های تروریستی را سازماندهی کرده و آموزش داده و به آنها سلاح و مهمات هدیه می دهند.  تاریخ تمدنها برپایه جنگ و صلح قرار دارد. ترکیه، ایران و روسیه در منطقه به همکاری ادامه می دهند و روند امیدوار کننده ای را در پیش روی منطقه خاورمیانه قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان