آغاز پنجمین جلسه دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال

7688530 900

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب آغاز شد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حبیب فرج الله چَعَب مشهور به حبیب اسیود که هفته پیش برگزار شد، اسناد جدیدی از ارتباط ویژه او با اسرائیل رونمایی شد.

 

این متهم در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۹۹ گروهک‌هایی را برای انجام عملیات‌های تروریستی در کشورمان منسجم و هماهنگ کرده و تحت حمایت سوئد قرار داشته است.

 

آن‌گونه که در کیفرخواست آمده؛ موساد در حقیقت بازیگر اصلی حمایت از گروهک‌های تروریستی از جمله حرکة النضال علیه ایران است. حبیب اسیود با برقراری ارتباط با اسرائیل، مهره رژیم صهیونیستی برای انجام اقدامات تروریستی در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی ایران بوده است.

 

حبیب اسیود در بخشی از اظهاراتش از حبیب نبگان می‌گوید. فردی که این روز‌ها به صورت همزمان در کشور دانمارک به جرم اقدامات خشونت آمیز بازداشت شده و به همراه دو عضو دیگر گروهک حرکة النضال در حال محاکمه است.

 

این متهم در تمام این سال‌ها تحت حمایت کشور سوئد، مرتکب جنایات متعدد تروریستی شده و نکته مهم این است که هنوز هم بقیه اعضای گروهک حرکة النضال، تحت حمایت این کشور علیه ایران فعالیت دارند.

 

با همین جنایات حبیب اسیود تا امروز بیش از ۴۵۰ نفر از هموطنانمان شهید و مجروح شده‌اند و حادثه تروریستی سال ۹۷ اهواز، تنها یکی از اقدامات تروریستی این متهم است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان