آدم‌های کرایه‌ای منافقین؛ این بار در نیویورک

Adam Ejareyi515

یک مستندساز که همراه با هیئت ایرانی وارد نیویورک شده است، روایت جالبی از افراد حاضر در تجمع منافقین مقابل سازمان ملل نوشته است.

به گزارش هابیلیان، همزمان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در نشست سران کشورها در سازمان ملل، گروهک‌های ضدانقلاب دعوت به تجمع مقابل سازمان ملل کردند. 

علی صدری نیا مستندساز که همراه هیئت ایرانی به نیویورک رفته است، روایتی از نحوه جمع شدن تجمع‌کنندگان بظاهر ایرانی در مقابل سازمان ملل نوشته است؛ روشی که پیشتر از سایر میتینگ‌های منافقین در حومه پاریس و یا نیویورک شاهد بودیم: 

«چند خیابان آن طرف تر از هتل محل اقامت تیم ایرانی، به منافقین مجوز تجمع داده‌اند. حالا این تجمع تجمع که می‌گویند یعنی چه؟! یعنی جمعیتی حدود 100 نفر که ظاهرا آنها را برای یک هفته اجاره کرده‌اند و به نیویورک آورده‌اند و برای‌شان محل اقامتی گرفته‌اند و ظهر به ظهر می‌آوردندشان وسط آن خیابان، یک ساندویچ و نوشابه هم می‌دهند دستشان که بخورند تا حال داشته باشند چند دقیقه‌ای داد بزنند، تا رسانه‌های‌شان چند دقیقه‌ای پخش زنده بروند. بعد هم جمع می‌کنند و می‌روند تا دوباره کسی صدای‌شان بزند و ساندویچی دستشان بدهد.

لااقل تا امروز و این ساعت که اوضاع اینچنین بوده! خلاصه وضعیت رقت باری دارند اینجا! اینها همانهایی هستند که از چند دهه پیش مسعود و مریم شارژشان می‌کردند که چند روز دیگر کار این رژیم تمام است و داریم می‌رویم تهران!  آخرین بارش را که یادتان هست؟ وقتی جان بولتون در نشست آنها گفت خیالتان راحت... جمهوری اسلامی چهل سالگی‌اش را نمی‌بیند! حالا چهار پنج سال از آن حرفها گذشته و آنها همچنان در خیابانهای نیویورک آواره‌اند و منتظر تا کسی ساندویچی دستشان بدهد!»


مهدی خانعلی‌زاده خبرنگار تسنیم نیز که هم‌اکنون در نیویورک حضور دارد، تجمع منافقین را اینگونه روایت می‌کند: «ماجرا در عین سادگی، اصلا ساده نیست؛ یعنی اینکه بتوانی با وعده‌ی تور گشت و گذار در نیویورک با چند وعده غذای مجانی، تعدادی افراد کهنسال را برای تظاهرات در خیابان‌های منتهی به هتل محل استقرار رئیس‌جمهور ایران جمع کنی، کار خاصی ندارد و با چند صد دلار قابل انجام است اما اینکه یک ساختار امنیتی پیچیده از سوی دولت میزبان، طراحیِ این اقدامات را در دست داشته باشد، دیگر یک اعتراض ساده نیست.»

به گزارش تسنیم، مسئله‌ی کرایه کردن افرادی از ملیت‌های مختلف به بهانه تور اروپا یا استخدام کارتن‌خواب‌ها برای تجمع در ازای غذای رایگان توسط منافقین، مسئله‌ای است که بارها از سوی رسانه‌ها مطرح شده است؛ برای مثال سال 92 آلینا آلیمکووا، دختر دانشجوی قرقیز که مدتی را به عنوان خبرنگار آزاد با سرویس قرقیزی رادیو اروپای آزاد(رادیو فردا) همکاری می‌کرده، روایتی از سفر خود به پاریس نوشت که البته با یک سفر توریستی تفاوت داشت!

آلینا از تبلیغ تور پاریس با قیمتی باورنکردنی بهمراه یک هفته اقامت در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه نوشته بود اما بعد از تماس با مسئول تور متوجه می‌شود که باید در یک تجمع ضد ایرانی شرکت کند و شعارهایی به زبان فارسی بدهد: «اساسا آنهایی که به این سفر آمده بودند بیشتر دانشجو بودند و همه شیفته قیمت پایین این سفر شده بودند. این که می‌شد حدود 150 هزار تومان بدهی و مدتی را در پاریس بمانی. من آنجا جوان‌هایی را از روسیه، جمهوری چک، اوکراین و آسیای میانه دیدم.»

این دختر اهل قرقیزستان روایت می‌کند که از هتل چهار ستاره وعده داده شده همراه با صبحانه گرم خبری نبود و هتل آنها 60 کیلومتر با پاریس فاصله داشته؛ در میتینگ نیز حدود ده هزار نفر داخل سالن حضور داشتند و به همه شرکت‌کنندگان کوپنی داده بودند که با آن می‌شد نوشیدنی و ساندویچ مجانی گرفت!

علیرضا نوری‌زاده از فعالان اپوزیسیون نیز یک بار در تلویزیون خود با تمسخر میتینگ منافقین در حومه پاریس گفته بود: ده هزار نفر، 15 هزار نفر از لهستان، آفریقا، لیختن اشتاین و رومانی آوردند. من خودم با یکی از آنها صحبت کردم که می‌گفت از لهستان ما را با اتوبوس آوردند و دو روز هم هتل و غذا دادند تا شعار بدهیم!

پیشتر نیز تصاویری از نشست‌های منافقین پخش شده بود که نشان می‌داد عمده شرکت‌کنندگان در همین تجمعات چند ده نفره تبعه کشورهای دیگر یا کارتن‌خواب‌ها هستند که در ازای یک وعده غذا در این تجمعات شرکت می‌کنند!

منبع: تسنیم


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان