حملات موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش

سال 1402
1882118_461
تاریخ: 1402/10/26

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک شلیک موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل و محل تجمع تروریست‌های داعش در سوریه را هدف قرار داد.

شبکۀ «ای‌بی‌سی» گزارش داد که حملات موشکیِ امشب به‌قدری شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان أربیل به‌طور کامل متوقف شد.

این شبکه به‌نقل از یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند. 

المیادین هم به‌نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم شد.

این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند.

صابرین‌نیوز هم گزارش داده که مناطق مختلفی از أربیل با موشک و پهپاد هدف حمله قرار گرفته و این شدیدترین حملات تاکنون به این منطقه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک های تروریستی ، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر ؛ به ویژه داعش، در سرزمین های اشغالی سوریه را شناسایی و آنها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

آنگونه که تسنیم گزارش داده، برخی منابع رسانه‌ای می‌گویند که پیشرو دیزه‌یی از پشتیبانان مهم گروهک‌های تروریستی و سرمایه‌داران بزرگ در کردستان عراق که ارتباطات ویژه‌ای با اسراییل دارد در حملات امشب به هلاکت رسیده است.

رسانه‌های کردی مانند روداو کشته شدن او را گزارش کرده اما غالباً او را با عنوان پوششی تاجر توصیف می‌کنند!

در برخی رسانه‌ها گفته می‌شود او مدیرعامل گروه فالکون و توسعه دهنده شرکت Empire World است و بخش مهمی از صادرات نفت به رژیم صهیونیستی از اقلیم کردستان نیز غالباً به واسطه او صورت می‌گرفت.

متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت.

 

شهر
اربیل - عراق
تاریخ واقعه
1402/10/26
گروهک تروریستی
تروریسم دولتی اسرائیل
فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31